Page 129 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 129
Izkustvena ekonomija kot osnova za marketing aktivnega turizma
Preglednica 3 Intervju z Aktivno Slovenijo gi z in sto
Vprašanje Oseba A Oseba B
rv Obstoječi produkti vključujejo vse Obstoječi produkti vključujejo vse
elemente izkustvene ekonomije. elemente izkustvene ekonomije.
rv Oseba A ni seznanjena z modelom, Oseba B ni seznanjena z modelom,
ampak ima pozitivno stališče o upo- ampak ima pozitivno stališče o upo-
rabi modela pri razvoju in marke- rabi modela pri razvoju in marke-
tingu aktivnega turizma v naravi v tingu aktivnega turizma v naravi v
Sloveniji. Sloveniji.
rv Oseba A ima pozitivno stališča o Oseba B se zaveda pomena elemen-
modelu, vendar je mnenja, da je mo- tov izkustvene ekonomije in njihove
del treba še dodatno raziskati za po- učinkovitosti pri marketingu pro-
tencialno implementacijo v marke- duktov na področju aktivnega tu-
tinške dejavnosti Aktivne Slovenije. rizma v naravi.
menti izkustvene ekonomije izvajajo že od leta 2015 in da so strateške
usmeritve st o usmerjene v oblikovanje ter marketing edinstvenih do-
živetij slovenskega turizma. Za marketing edinstvenih doživetij je po-
membno, da jih turistu ponudijo pred (digitalno), med (na destinaciji) in
po (digitalno) obisku Slovenije. Oba sogovornika zagovarjata predvsem
vključenost elementov zabave, ki jih uporabniki produktov aktivnega tu-
rizma v naravi dobro sprejemajo. Elementi pobega, estetike in izobraže-
vanja so zaznani v manjši meri in jim bo v prihodnje treba posvetiti po-
sebno pozornost ter jih vključevati zaradi zagotavljanja celostnega edin-
stvenega doživetja posameznika.
Oseba A in oseba B nista seznanjeni z modelom izkustvene ekono-
mije, vendar imata pozitivno stališče o uporabi modela pri razvoju in
marketingu aktivnega turizma v naravi v Sloveniji. Obe se strinjata, da je
treba teorijo izkustvene ekonomije celostno implementirati v obstoječo
ponudbo (zaznane so le posamezne komponente) na področju aktivnega
turizma v naravi v Sloveniji.
Oseba A pozitivno ocenjuje model izkustvene ekonomije, vendar iz-
raža potrebo po dodatni raziskavi le-tega v praksi oziroma na terenu.
Predvsem je pomembno merjenje vseh komponent modela izkustvene
ekonomije za ugotavljanje njegove učinkovitosti. Oseba B se na osnovi
lastnih izkušenj na področju marketinga in strateških odločitev zaveda
pomena elementov izkustvene ekonomije ter njihove učinkovitosti za do-
seganje edinstvenih doživetij, tako na področju aktivnega turizma v na-
ravi kot tudi ostale turistične ponudbe.
Izbrani intervjuvanci, ponudniki produktov aktivnega turizma v na-
129
Preglednica 3 Intervju z Aktivno Slovenijo gi z in sto
Vprašanje Oseba A Oseba B
rv Obstoječi produkti vključujejo vse Obstoječi produkti vključujejo vse
elemente izkustvene ekonomije. elemente izkustvene ekonomije.
rv Oseba A ni seznanjena z modelom, Oseba B ni seznanjena z modelom,
ampak ima pozitivno stališče o upo- ampak ima pozitivno stališče o upo-
rabi modela pri razvoju in marke- rabi modela pri razvoju in marke-
tingu aktivnega turizma v naravi v tingu aktivnega turizma v naravi v
Sloveniji. Sloveniji.
rv Oseba A ima pozitivno stališča o Oseba B se zaveda pomena elemen-
modelu, vendar je mnenja, da je mo- tov izkustvene ekonomije in njihove
del treba še dodatno raziskati za po- učinkovitosti pri marketingu pro-
tencialno implementacijo v marke- duktov na področju aktivnega tu-
tinške dejavnosti Aktivne Slovenije. rizma v naravi.
menti izkustvene ekonomije izvajajo že od leta 2015 in da so strateške
usmeritve st o usmerjene v oblikovanje ter marketing edinstvenih do-
živetij slovenskega turizma. Za marketing edinstvenih doživetij je po-
membno, da jih turistu ponudijo pred (digitalno), med (na destinaciji) in
po (digitalno) obisku Slovenije. Oba sogovornika zagovarjata predvsem
vključenost elementov zabave, ki jih uporabniki produktov aktivnega tu-
rizma v naravi dobro sprejemajo. Elementi pobega, estetike in izobraže-
vanja so zaznani v manjši meri in jim bo v prihodnje treba posvetiti po-
sebno pozornost ter jih vključevati zaradi zagotavljanja celostnega edin-
stvenega doživetja posameznika.
Oseba A in oseba B nista seznanjeni z modelom izkustvene ekono-
mije, vendar imata pozitivno stališče o uporabi modela pri razvoju in
marketingu aktivnega turizma v naravi v Sloveniji. Obe se strinjata, da je
treba teorijo izkustvene ekonomije celostno implementirati v obstoječo
ponudbo (zaznane so le posamezne komponente) na področju aktivnega
turizma v naravi v Sloveniji.
Oseba A pozitivno ocenjuje model izkustvene ekonomije, vendar iz-
raža potrebo po dodatni raziskavi le-tega v praksi oziroma na terenu.
Predvsem je pomembno merjenje vseh komponent modela izkustvene
ekonomije za ugotavljanje njegove učinkovitosti. Oseba B se na osnovi
lastnih izkušenj na področju marketinga in strateških odločitev zaveda
pomena elementov izkustvene ekonomije ter njihove učinkovitosti za do-
seganje edinstvenih doživetij, tako na področju aktivnega turizma v na-
ravi kot tudi ostale turistične ponudbe.
Izbrani intervjuvanci, ponudniki produktov aktivnega turizma v na-
129