Page 53 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 53
Kontekst marketinškega komuniciranja turističnih destinacij
• kreativo, ki vključuje insert vizualizacije marketinškega materiala s
povezavo do videofilma.
S tem, ko smo sledili predstavljenemu modelu analize vsebine, smo za
vsak element in spremenljivko zagotovili veljavnost enakih meril opazo-
vanja. Ugotovitve so predstavljene za vsako izbrano turistično destinacijo
ločeno.
Raziskovalni korpus vključuje oglaševalske vsebine v obliki promocij-
skih videofilmov ali t. i. videospotov, ki so jih na digitalnem kanalu You-
Tube objavile turistične destinacije oziroma turistični ponudniki v ob-
dobju postcovidne krize med junijem in septembrom 2021.
Pri izboru turističnih marketinških kampanj destinacij smo sledili
trem merilom: prvič, časovnemu okviru začetka akcije, ki sovpada z odzi-
vom na sproščanje omejitev v turizmu; drugič, usmerjenosti marketinške
kampanje na mednarodni trg; in tretjič, da gre za evropske turistične de-
stinacije z različnih ravni javne uprave (države, regije, mesta). V analizo
smo na podlagi predstavljenih meril vključili vzorec šestih evropskih tu-
rističnih destinacij in na podlagi kvantitativnih meritev kanala YouTube
preverili oglede, ki odražajo število interakcij z videoposnetki. Ti podatki
so lahko pomemben kazalnik splošne priljubljenosti videoposnetka ali
kanala.
analiza vsebine in interakcije
Analiza vsebine vključuje šest izbranih tržno-komunikacijskih kampanj
evropskih turističnih destinacij:
• »Hello World. It’s me, Tomorrow« (slo. »Zdravo Svet. Sem jaz, Ju-
tri«), ki jo je razvila Nacionalna turistična agencija Portugalske;
• »No drama« (slo. »Brez drame«), ki jo je plasirala Turistična zveza
Švice;
• »Looks Like You Need an Adventure« (slo. »Videti je, da potrebuješ
pustolovščino«) Nacionalnega turističnega odbora Islandije;
• »What Really Matters« (slo. »Kaj resnično šteje«) Nacionalne turi-
stične organizacije Francije;
• »You deserve Spain« (slo. »Zaslužiš si Španijo«), ki jo je razvil Špan-
ski inštitut za turizem Turespaña;
• »Yours to Enjoy. Responsibly« (slo. »Vaš za uživanje. Odgovorno«)
Škotske nacionalne turistične zveze.
Rezultate predstavljamo v nadaljevanju.
53
• kreativo, ki vključuje insert vizualizacije marketinškega materiala s
povezavo do videofilma.
S tem, ko smo sledili predstavljenemu modelu analize vsebine, smo za
vsak element in spremenljivko zagotovili veljavnost enakih meril opazo-
vanja. Ugotovitve so predstavljene za vsako izbrano turistično destinacijo
ločeno.
Raziskovalni korpus vključuje oglaševalske vsebine v obliki promocij-
skih videofilmov ali t. i. videospotov, ki so jih na digitalnem kanalu You-
Tube objavile turistične destinacije oziroma turistični ponudniki v ob-
dobju postcovidne krize med junijem in septembrom 2021.
Pri izboru turističnih marketinških kampanj destinacij smo sledili
trem merilom: prvič, časovnemu okviru začetka akcije, ki sovpada z odzi-
vom na sproščanje omejitev v turizmu; drugič, usmerjenosti marketinške
kampanje na mednarodni trg; in tretjič, da gre za evropske turistične de-
stinacije z različnih ravni javne uprave (države, regije, mesta). V analizo
smo na podlagi predstavljenih meril vključili vzorec šestih evropskih tu-
rističnih destinacij in na podlagi kvantitativnih meritev kanala YouTube
preverili oglede, ki odražajo število interakcij z videoposnetki. Ti podatki
so lahko pomemben kazalnik splošne priljubljenosti videoposnetka ali
kanala.
analiza vsebine in interakcije
Analiza vsebine vključuje šest izbranih tržno-komunikacijskih kampanj
evropskih turističnih destinacij:
• »Hello World. It’s me, Tomorrow« (slo. »Zdravo Svet. Sem jaz, Ju-
tri«), ki jo je razvila Nacionalna turistična agencija Portugalske;
• »No drama« (slo. »Brez drame«), ki jo je plasirala Turistična zveza
Švice;
• »Looks Like You Need an Adventure« (slo. »Videti je, da potrebuješ
pustolovščino«) Nacionalnega turističnega odbora Islandije;
• »What Really Matters« (slo. »Kaj resnično šteje«) Nacionalne turi-
stične organizacije Francije;
• »You deserve Spain« (slo. »Zaslužiš si Španijo«), ki jo je razvil Špan-
ski inštitut za turizem Turespaña;
• »Yours to Enjoy. Responsibly« (slo. »Vaš za uživanje. Odgovorno«)
Škotske nacionalne turistične zveze.
Rezultate predstavljamo v nadaljevanju.
53