Page 55 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 55
Kontekst marketinškega komuniciranja turističnih destinacij

Znamka. Krovna znamka turistične destinacije Švice, MySwitzerland.
Naročnik. Turistična zveza Švice.
Komunikacijski elementi. Promocijski video je 90-sekundni igrani film,

ki pritegne pozornost svetovne javnosti z nastopom dveh slavnih
igralcev. Prikazuje švicarsko teniško legendo Rogerja Federerja, ki
želi hollywoodsko ikono Roberta de Nira privabiti v Švico. Roberta
de Nira pa država ne prepriča. Meni, da je Švica preveč popolna
in »brez drame«. Pojasnjuje, da si želi več konflikta in nevarnosti.
Gre za šaljiv in nekonvencionalen poskus privabljanja turistov v dr-
žavo, ki je kot nalašč ustvarjena za tiste, ki si želijo miren pobeg v
naravo, kot so »počitnice brez drame«. Na koncu se izkaže, da je v
filmu osrednja zvezda predstave švicarska pokrajina, ki s slikovitimi
posnetki turiste privlači in spodbuja k obisku v vseh letnih časih.
Krovni logotip se s ključnikom pojavi na koncu videofilma.
Skladnost. Turistična kampanja sovpada z začetkom ponovnega za-
gona turizma in mednarodnih potovanj, kar se odraža tudi v izboru
mednarodno prepoznavnih likov.
Cilji. Utrditev ugleda, pritegnitev pozornosti in interesa za obisk turi-
stične destinacije.
Sporočilo. Švicarski turizem je v veliki meri dosegel, kar si trenutno
želijo turisti, brezskrbne počitnice v pristnem naravnem okolju.
Kreativa. https://www.youtube.com/watch?v=wXcBGfXXL4w.

Analiza kampanje »Looks Like You Need an Adventure«

Turistična destinacija. Islandija.
Znamka. Krovna tržna znamka destinacije, Visit Iceland.
Naročnik. Nacionalni turistični odbor Islandije.
Komunikacijski elementi. Marketinška kampanja z naslovom »Videti

je, da potrebuješ pustolovščino« ljudi spodbuja, da domače okolje, v
katerem so bili v času zaprtja ujeti v dolgočasno rutino, zamenjajo z
avanturo in obudijo občutek za doživetja v naravi. Prikazani so izje-
mni posnetki narave, od slapov, rek in hribov do vulkanov ter ledeni-
kov. Oglaševalska kampanja simbolično prikazuje tudi preizkušnje
in stiske zaradi zaprtja v nasprotju z vznemirljivimi počitnicami, ki
jih ponazori s prebujanjem vulkana. Simbolika je ponazorjena tudi
z vsakdanjimi elementi, kot so trenirke in pohodni čevlji, ki pona-
zarjajo akcijo. Spot je podprt z ritmično in optimistično glasbo, ki
vabi k akciji. V oglasu nastopa popularna islandska raperka Ragna

55
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60