Page 57 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 57
Kontekst marketinškega komuniciranja turističnih destinacij
Sporočilo. Destinacija Francija bo zadovoljila potovalne želje obisko-
valcev in njihovo potrebo po sprostitvi ob vrednotah, ki so v življe-
nju bistvene.
Kreativa. https://franceuncovered.com/2021/05/19/whatreallymatters/.
Analiza kampanje »You deserve Spain«
Turistična destinacija. Španija.
Znamka. Krovna znamka turistične destinacije Španije, Visit Spain.
Naročnik. Španski turistični inštitut Turespaña.
Komunikacijski elementi. Turistična marketinška kampanja s pozivom
»Zaslužiš si Španijo« cilja na različne potencialne ciljne skupine. Na-
govarja mlade, odrasle, družine in starejše, ki jih želi pripeljati v sta-
nje miru in počitka pa tudi užitka ter brezskrbnosti po vsem, kar je
povzročila pandemija. Prikazuje raznovrstnost aktivnosti, ki jih po-
nuja Španija, od sonca in plaže do naravnega turizma ter mestnih
oddihov. Cilj te kampanje je pritegniti mednarodne turiste, in sicer
na način, da presežejo tri ovire: se odločijo za potovanje, in sicer za
potovanje izven države, ter končno, da si za počitniško destinacijo
izberejo Španijo.
Skladnost. Turistična kampanja sovpada z začetkom ponovnega za-
gona turizma in mednarodnih potovanj.
Cilji. Namen kampanje je okrepiti pozicioniranje Španije kot glavne
počitniške destinacije za primarne trge in dvigniti obisk v poletni
turistični sezoni. Prilagojene so bile različice za različne ciljne sku-
pine.
Sporočilo. Sporočilo kampanje je sinonim za zaupanje, varnost in ka-
kovost, tri lastnosti, ki ljudi spodbujajo k potovanju.
Kreativa. https://www.youtube.com/watch?v=_9OsVbLf8ww.
Analiza kampanje »Yours to Enjoy. Responsibly«
Turistična destinacija. Škotska.
Znamka. Krovna znamka turistične destinacije Škotske, Visit Sco-
tland.
Naročnik. Nacionalna turistična organizacija Škotske.
Komunikacijski elementi. Škotska se je v svoji kampanji odločila za od-
govorni turizem in prikazuje odgovorno potovanje s ciljem, da se
Škotska ohrani neokrnjena, za zdaj in za prihodnje generacije. Vi-
deofilm prikazuje škotsko pokrajino in načine, kako lahko turist na-
57
Sporočilo. Destinacija Francija bo zadovoljila potovalne želje obisko-
valcev in njihovo potrebo po sprostitvi ob vrednotah, ki so v življe-
nju bistvene.
Kreativa. https://franceuncovered.com/2021/05/19/whatreallymatters/.
Analiza kampanje »You deserve Spain«
Turistična destinacija. Španija.
Znamka. Krovna znamka turistične destinacije Španije, Visit Spain.
Naročnik. Španski turistični inštitut Turespaña.
Komunikacijski elementi. Turistična marketinška kampanja s pozivom
»Zaslužiš si Španijo« cilja na različne potencialne ciljne skupine. Na-
govarja mlade, odrasle, družine in starejše, ki jih želi pripeljati v sta-
nje miru in počitka pa tudi užitka ter brezskrbnosti po vsem, kar je
povzročila pandemija. Prikazuje raznovrstnost aktivnosti, ki jih po-
nuja Španija, od sonca in plaže do naravnega turizma ter mestnih
oddihov. Cilj te kampanje je pritegniti mednarodne turiste, in sicer
na način, da presežejo tri ovire: se odločijo za potovanje, in sicer za
potovanje izven države, ter končno, da si za počitniško destinacijo
izberejo Španijo.
Skladnost. Turistična kampanja sovpada z začetkom ponovnega za-
gona turizma in mednarodnih potovanj.
Cilji. Namen kampanje je okrepiti pozicioniranje Španije kot glavne
počitniške destinacije za primarne trge in dvigniti obisk v poletni
turistični sezoni. Prilagojene so bile različice za različne ciljne sku-
pine.
Sporočilo. Sporočilo kampanje je sinonim za zaupanje, varnost in ka-
kovost, tri lastnosti, ki ljudi spodbujajo k potovanju.
Kreativa. https://www.youtube.com/watch?v=_9OsVbLf8ww.
Analiza kampanje »Yours to Enjoy. Responsibly«
Turistična destinacija. Škotska.
Znamka. Krovna znamka turistične destinacije Škotske, Visit Sco-
tland.
Naročnik. Nacionalna turistična organizacija Škotske.
Komunikacijski elementi. Škotska se je v svoji kampanji odločila za od-
govorni turizem in prikazuje odgovorno potovanje s ciljem, da se
Škotska ohrani neokrnjena, za zdaj in za prihodnje generacije. Vi-
deofilm prikazuje škotsko pokrajino in načine, kako lahko turist na-
57