Page 56 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 56
Petra Zabukovec Baruca

Kjartansdóttir z umetniškim imenom Cell7, ki gledalca popelje po
skritih kotičkih te otoške države.
Skladnost. Turistična kampanja sovpada s ponovnim zagonom tu-
rizma in mednarodnih potovanj.
Cilji. Spodbuda ljudi k potovanju in krepitev imidža Islandije.
Sporočilo. Po rutinskemu vsakdanu v domačem okolju si privošči
vznemirljive počitnice v naravnem okolju Islandije.
Kreativa. https://www.youtube.com/watch?v=-RR_D9_laZk.

Analiza kampanje »What Really Matters«

Turistična destinacija. Francija.
Znamka. Krovna znamka turistične destinacije Francije, Explore Fran-

ce.
Naročnik. Turistična zveza Francije.
Komunikacijski elementi. Marketinška kampanja s promocijskim vi-

deom sporoča, da po izolaciji bolj kot kdaj koli prej vemo, kaj je
resnično pomembno. Potencialne turiste nagovarja s poglobljeno
noto sporočanja primarnih človekovih potreb in vrednot. Izposta-
vlja druženje z ljudmi, ki jih imamo radi, uživanje v slastnih okusih
dobre francoske hrane, odmik od utripajočih poti, kopanje v lepoti
narave, izmenjavo trenutkov preproste lepote in uživanje v vsakem
trenutku. To so stvari, ki jih izpostavlja kot resnično pomembne. Na
počitnicah lahko počnemo vse navedeno: delimo kakovosten čas,
uživamo v izkušnjah in ustvarjamo spomine z našimi najdražjimi.
Pri tem videofilm izpostavlja vse, kar ponuja destinacija, da zado-
voljili potovalne želje obiskovalcev in njihovo potrebo po sprostitvi,
ter poziva k vrnitvi k osnovnim vrednotam, kot so družina, prija-
telji, mir, spontanost in narava. Videofilm predstavila upočasnjen
turizem z veliko narave, kulture in tradicije ter poudarja umirjen
življenjski slog. Ton komunikacije je umirjen, sproščen in globok.
Posnetki pokrajine so impresivni, pomirjujoči in vabljivi.
Skladnost. Turistična kampanja sovpada z začetkom ponovnega za-
gona turizma in mednarodnih potovanj ter se sklada z osebnimi vre-
dnotami, ki so se vzpostavile v času izolacije in socialne distancira-
nosti ter lahko prispevajo h kakovosti turizma.
Cilji. Poziv h kakovostnemu preživljanju prostega časa, krepitev ugle-
da, pritegnitev pozornosti in interesa za obisk turistične destinacije.

56
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61