Page 95 - Lepičnik Vodopivec Jurka, Mezgec Maja. Ur. 2023. Vseživljenjsko učenje odraslih za trajnostni razvoj in digitalni preboj. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 95
Vloga vseživljenjskega učenja v slovenskih podjetjih

SK          
HU
PT
EE
BE
LV
SE
CZ
DK
UK
ES
NL
FR
*EU
PL
MT
AT

FI
IT
IE
LU
RO
HR
BG
DE
SI
LT
CY
EL



Slika 1 Delež ustrezno, preveč ali premalo kvalificiranih zaposlenih v EU; v odstotkih. Temno
– ustrezno, srednje – preveč, svetlo – premalo. Po podatkih raziskave Eurofound
(2019).

dla približno tretjina podjetij, kar je nekoliko manj kot v EU. Izobraževanje in
usposabljanje je v EU v povprečju pogostejše v večjih in srednje velikih pod-
jetjih, saj tretjina velikih in skoraj 60  srednje velikih podjetij poroča o orga-
nizaciji usposabljanja za svoje zaposlene oz. možnosti, da se ti le-tega udele-
žijo. Po drugi strani pa se kar desetina vseh majhnih podjetij, ki so sodelovala
v raziskavi, strinja s trditvijo, da bi izobraževanje in usposabljanje potrebovali
vsi zaposleni. V 15  majhnih podjetij so se v preteklem letu izobraževali vsi
zaposleni, kar je bistveno več kot v skupini srednje velikih in velikih podjetij.
Po drugi strani pa pri majhnih podjetjih odstopa tudi delež tistih, pri katerih
izobraževanja sploh ni bilo (preglednica 4), kar pomeni, da imamo v tej sku-

93
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100