Page 207 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 207
Družbeni fenomen nadarjenosti skozi čas
———. 1997. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji. Uredil J.
Krek. 2. natis. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
———. 2011. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji. Uredila J.
Krek in M. Metljak. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Pangrčič, P. 2016. »Izobraževanje nadarjenih učencev z vidika sodobnih didak-
tičnih teorij.« Doktorska disertacija, Univerza v Ljubljani.
Persson, R. S., L. Balogh in H. Joswig. 2000. »Gifted Education in Europe: Pro-
grams, Practices, and Current Research.« V International Handbook of Gifte-
dness and Talent, uredili K. A. Heller, F. J. Mönks, R. J. Sternberg in R. Subo-
tnik, 703–734. Oxford: Pergamon.
Piirto, J. 2007. Talented Children and Adults: Their Development and Education. 3.
izd. Waco, TX: Prufrock.
Reis, S. M., in J. S. Renzulli. 2016. »The Schoolwide Enrichment Model: A Focus on
Student Strengths and Interests.« V Reflections on Gifted Education: Critical
Works by Joseph S. Renzulli and Colleagues, uredila S. M. Reis, 251–269. Waco,
TX: Prufrock.
Robinson, A., in P. R. Clinkenbeard. 2008. »History of Giftedness: Perspectives
from the Past Presage Modern Scholarship.« V Handbook of Giftedness in
Children: Psycho-Educational Theory, Research, and Best Practices, uredil S. I.
Pfeiffer, 13–31. New York: Springer.
Strmčnik, F. 1987. Sodobna šola v luči diferenciacije in individualizacije. Ljubljana:
Zveza organizacij za tehnično kulturo Slovenije.
———. 1994. »Skrb za razvoj nadarjenih učencev.« V Nadarjeni: stanje, proble-
matika, razvojne možnosti, uredil M. Blažič, 9–25. Novo mesto: Pedagoška
obzorja.
———. 1995. »Izbrana poglavja iz didaktike.« V Izbrana poglavja iz didaktike,
uredil M. Blažič, 81–104. Novo mesto: Pedagoška obzorja.
Strokovni svet Republike Slovenije za splošno izobraževanje. 1999. »Koncept:
odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci v devetletni osnovni šoli v Slove-
niji.« 11. februar.
Tannenbaum, A. J. 2000. »A History of Giftedness in School and Society.« V Inter-
national Handbook of Giftedness and Talent, uredili K. A. Heller, F. J. Mönks,
R. J. Sternberg in R. F. Subotnik, 23–53. 2. izd. Oxford: Elsevier.
Ustavni zakon o spremembah 121., 140. in 143. člena Ustave Republike Slovenije
(UZ121, 140, 143). 2006. Uradni list Republike Slovenije, št. 68. https://www
.uradni-list.si/1/objava.jsp?sop=2006-01-2951.
Van Tassel-Baska, J. 1989. »Research on Curriculum for the Gifted.« V Excellence
in Educating the Gifted, uredili J. Feldhusen, J. Van Tassel-Baska in K. Seeley,
175–192. Denver, CO: Love.
Zakon o osnovni šoli. 1959. Uradni list Ljudske republike Slovenije, št. 32. https://
dlib.si/stream/URN:NBN:SI:DOC-9NJMSG0A/451b97f5-29ba-4fcc-bab1
-5b99a0b6eab7/PDF.
207
———. 1997. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji. Uredil J.
Krek. 2. natis. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
———. 2011. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji. Uredila J.
Krek in M. Metljak. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Pangrčič, P. 2016. »Izobraževanje nadarjenih učencev z vidika sodobnih didak-
tičnih teorij.« Doktorska disertacija, Univerza v Ljubljani.
Persson, R. S., L. Balogh in H. Joswig. 2000. »Gifted Education in Europe: Pro-
grams, Practices, and Current Research.« V International Handbook of Gifte-
dness and Talent, uredili K. A. Heller, F. J. Mönks, R. J. Sternberg in R. Subo-
tnik, 703–734. Oxford: Pergamon.
Piirto, J. 2007. Talented Children and Adults: Their Development and Education. 3.
izd. Waco, TX: Prufrock.
Reis, S. M., in J. S. Renzulli. 2016. »The Schoolwide Enrichment Model: A Focus on
Student Strengths and Interests.« V Reflections on Gifted Education: Critical
Works by Joseph S. Renzulli and Colleagues, uredila S. M. Reis, 251–269. Waco,
TX: Prufrock.
Robinson, A., in P. R. Clinkenbeard. 2008. »History of Giftedness: Perspectives
from the Past Presage Modern Scholarship.« V Handbook of Giftedness in
Children: Psycho-Educational Theory, Research, and Best Practices, uredil S. I.
Pfeiffer, 13–31. New York: Springer.
Strmčnik, F. 1987. Sodobna šola v luči diferenciacije in individualizacije. Ljubljana:
Zveza organizacij za tehnično kulturo Slovenije.
———. 1994. »Skrb za razvoj nadarjenih učencev.« V Nadarjeni: stanje, proble-
matika, razvojne možnosti, uredil M. Blažič, 9–25. Novo mesto: Pedagoška
obzorja.
———. 1995. »Izbrana poglavja iz didaktike.« V Izbrana poglavja iz didaktike,
uredil M. Blažič, 81–104. Novo mesto: Pedagoška obzorja.
Strokovni svet Republike Slovenije za splošno izobraževanje. 1999. »Koncept:
odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci v devetletni osnovni šoli v Slove-
niji.« 11. februar.
Tannenbaum, A. J. 2000. »A History of Giftedness in School and Society.« V Inter-
national Handbook of Giftedness and Talent, uredili K. A. Heller, F. J. Mönks,
R. J. Sternberg in R. F. Subotnik, 23–53. 2. izd. Oxford: Elsevier.
Ustavni zakon o spremembah 121., 140. in 143. člena Ustave Republike Slovenije
(UZ121, 140, 143). 2006. Uradni list Republike Slovenije, št. 68. https://www
.uradni-list.si/1/objava.jsp?sop=2006-01-2951.
Van Tassel-Baska, J. 1989. »Research on Curriculum for the Gifted.« V Excellence
in Educating the Gifted, uredili J. Feldhusen, J. Van Tassel-Baska in K. Seeley,
175–192. Denver, CO: Love.
Zakon o osnovni šoli. 1959. Uradni list Ljudske republike Slovenije, št. 32. https://
dlib.si/stream/URN:NBN:SI:DOC-9NJMSG0A/451b97f5-29ba-4fcc-bab1
-5b99a0b6eab7/PDF.
207