Page 235 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 235
Zgodovina in pravičnost vključevanja otrok s posebnimi potrebami

mobilna specialno-pedagoška obravnava.« Magistrsko delo, Univerza v
Ljubljani.
Cankar, G. 2020. Pravične možnosti izobraževanja v Sloveniji: populacijska ra-
ziskava o učencih s posebnimi potrebami, priseljencih in njihovim socialno-
ekonomskim statusom v povezavi z dosežki v šoli. Ljubljana: Državni izpitni
center.
Dečman, M. 2014. »Pravičnost v izobraževanju (družbene neenakosti v izobra-
ževanju).« Diplomsko delo, Univerza v Ljubljani.
Dobaja, D. 2023. »Otroci s posebnimi potrebami v Sloveniji (1918–1990): od se-
gregacije do integracije.« Družboslovne razprave 38 (101): 117–137.
Evropska agencija za izobraževanje oseb s posebnimi potrebami in inkluzivno
izobraževanje. 2014. Organizacija zagotavljanja v pomoč inkluzivnemu izo-
braževanju: poročilo o politiki. Uredili V. Donnelly in M. Kyriazopoulou.
Odense: Evropska agencija za izobraževanje oseb s posebnimi potrebami
in inkluzivno izobraževanje.
Florian, L. 2014. »What Counts as Evidence of Inclusive Education?« European
Journal of Special Needs Education 29 (3): 286–294.
Gregorčič Mrvar, P., K. Jeznik, J. Kalin, R. Kroflič, J. Mažgon, M. Šarić in B. Šteh.
2020. Šolska svetovalna služba: stanje in perspektive. Ljubljana: Znanstvena
založba Filozofske fakultete.
Haug, P. 2017. »Understanding Inclusive Education: Ideals and Reality.« Scandi-
navian Journal of Disability Research 19 (3): 206–217.
Jeznik, K. 2022. »Inclusiveness of Additional Support and Assistance for Stu-
dents.« Revija za elementarno izobraževanje 15 (1): 71–90.
Kavkler, M. 2005. »Model sistemskega pristopa inkluzivnega šolanja.« V Konfe-
renca Izobraževanje otrok s posebnimi potrebami, uredila M. Sardoč in M.
Kavkler, 29–33. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Košir, S., V. Bužan, M. Hafnar, M. Lipec Stopar, M. Macedoni Lukšič, L. Magajna in
M. Rovšek. 2011. »Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami.«
V Ministrstvo za šolstvo in šport, Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Re-
publiki Sloveniji 2011, uredila J. Krek in M. Metljak, 275–327. Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo.
Kovačič, S. 2016. »Vidiki učiteljev do inkluzivne prakse v osnovnih šolah v Sa-
vinjski dolini.« Diplomska naloga, Univerza v Ljubljani.
Kuhar, D. 1999. »Gluhota kot sprejemljiva drugačnost.« V Različnim otrokom
enake možnosti 1999, uredila A. Mikuš-Kos, 175–177. Ljubljana: Zveza prija-
teljev mladine Slovenije.
Lesar, I. 2007. »Osnovna šola kot inkluzivno naravnana institucija.« Doktorska
disertacija, Univerza v Ljubljani.
———. 2008. »Analiza diskurzov in paradigem pri uresničevanju integracijskih
in inkluzivnih teženj v šolskih sistemih.« Sodobna pedagogika 59 (3): 90–
109.

235
   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240