Page 237 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 237
Zgodovina in pravičnost vključevanja otrok s posebnimi potrebami

Peček, M., in I. Lesar. 2006. Pravičnost slovenske šole: mit ali realnost. Ljubljana:
Sophia.

Peček Čuk, M., in I. Lesar.2008. »Slovenski osnovnošolski učitelji o učencih s
posebnimi potrebami.« V Problemi inkluzivne obravnave vedenjsko izsto-
pajočih, socialno in kulturno depriviligiranih učencev in dijakov: zaključno
poročilo v okviru ciljnega raziskovalnega programa Konkurenčnost Slovenije
2006–2013, 109–153. https://www.dlib.si/stream/URN:NBN:SI:DOC
-8RPIC1PR/8aba79eb-c490-4308-86c6-3f9e7e232098/PDF.

———. 2009. Moč vzgoje: sodobna vprašanja teorije vzgoje. Ljubljana: Tehniška
založba Slovenije.

Pedagoški inštitut. 2019. PISA 2018: program mednarodne primerjave dosežkov
učencev in učenk: nacionalno poročilo s primeri nalog iz branja. Uredila K.
Šterman Ivančič. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

Prašnikar, I. 2021. »Strokovni center za podporo inkluziji: poročilo o projektu za
obdobje od aprila 2017 do septembra 2020.« V Strokovni center za podporo
inkluziji, uredila I. Prašnikar, 7–34. Škofja Loka: Osnovna šola Jela Janežiča.

Pretnar, T. 2012. »Medkulturna analiza stališč učiteljev do inkluzije otrok s po-
sebnimi potrebami.« Doktorska disertacija, Univerza v Ljubljani.

Rutar, D. 2010. »Namesto uvoda vprašanje: ali so učitelji v Sloveniji zares pripra-
vljeni na inkluzijo?« V Inkluzija in inkluzivnost: model nudenja pomoči učite-
ljem pri delu z dijaki s posebnimi potrebami, ki so integrirani v redne oddelke,
uredil D. Rutar, 21–23. Ljubljana: Center Republike Slovenije za poklicno iz-
obraževanje.

Serše, A. 2018. »Skrb za slepe v slovenski zgodovini ter vloga Minke Skaberne
pri organizaciji izobraževanja slepih in slabovidnih.« V Minka Skaberne
(1882–1965): pobudnica in ustanoviteljicaprve slovenske knjižnice za slepe,
uredila S. Poljak Istenič, 31–43. Ljubljana: Založba ZRC.

Skala, A. 1962. O vzgoji razvojno prizadetih otrok. Prevedel M. Pavčič. Ljubljana:
Državna založba Slovenije.

Smrtnik Vitulić, H., in I. Lesar. 2014. »Deaf and Hard of Hearing Students in Slo-
venia.« Cypriot Journal of Educational Sciences 9 (1): 29–39.

Šprem-Veljavečki, L. 2019. »Zgodnja obravnava predšolskih otrok s posebnimi
potrebami v Sloveniji in na Hrvaškem.« Magistrsko delo, Univerza v Ljub-
ljani.

Thomas, G., in M. Vaughan. 2005. Inclusive Education: Readings and Reflections.
Maidenhead: Open University Press.

UNESCO. 1994. »The Salamanca Statement and Framework for Action on Spe-
cial Needs Education.« Salamanca: UNESCO in Ministry of Education and
Science.

Urad za razvoj in kakovost izobraževanja. 2020. »Radovednost je lepa čednost:
pogled na izzive slovenske vzgoje in izobraževanja.« Delovni dokument,
Urad za razvoj in kakovost izobraževanja, Ljubljana.

237
   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242