Page 236 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 236
ja Kokol

———. 2009. »Ali formalne rešitve na področju šolanja marginaliziranih omo-
gočajo uresničevanje ideje inkluzije?« Sodobna pedagogika 60 (1): 334–348.

———. 2013. »Ideja inkluzije: med različnimi koncepti pravičnosti in etičnimi
teorijami.« Sodobna pedagogika 64 (2): 76–95.

———. 2018. »Celovitejše razumevanje pravičnosti kot podlaga vpeljevanja in-
kluzivnosti.« V Egalitarne simbolizacije življenja s posebnimi potrebami, ure-
dil D. Rutar, 117–139. Kamnik: Cirius.

———. 2019. »Izzivi pedagogike pri vpeljevanju inkluzivnosti v šolski sistem.«
Sodobna pedagogika 70 (136): 50–69.

Lesar, I., in H. Smrtnik Vitulić. 2014. »Self-Esteem of Deaf and Hard of Hearing
Students in Regular and Special Schools.« European Journal of Special Ne-
eds Education 29 (1): 59–73.

Lesar, I., M. Peček in R. Kroflič.2009. Šola za vse? Ideja inkluzije v šolskih sistemih.
Ljubljana: Pedagoška fakulteta.

Marussio, J. 2017. »Z inkluzijo pridobimo vsi.« Dnevnik, 11. februar. https://www
.dnevnik.si/1042762409.

Mcfarlane, H. 2018. »Out of Sight, Out of Mind: Blind Asylums and Missions in
Scotland.« V The Routledge History of Disability, uredila J. E. Podair in D. Do-
chuk, 273–298. New York: Routledge.

Medveš, Z., Z. Kodelja, J. Mažgon, K. S. Ermenc, M. Peček, I. Lesar, S. Pevec Grm
idr. 2008. »Prispevek poklicnega in strokovnega izobraževanja k pravično-
sti in socialni vključenosti.« Sodobna pedagogika 59 (5): 74–94.

Meijer, C., V. Soriano in A. Watkins, ur. 2003. Special Needs Education in Europe:
Thematic Publication. Middelfart: European Agency for Development in
Special Needs Education.

Ministrstvo za šolstvo in šport. 1995. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Re-
publiki Sloveniji. Uredil J. Krek. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.

Murgel, J. 2019. »Zgodnja obravnava otrok s posebnimi potrebami v Sloveniji.«
Socialno delo 58 (1): 57–70.

OECD. 2007. PISA 2006: Science Competencies for Tomorrow’s World; Executive
Summary. Pariz: OECD Publishing.

Office for Standards in Education, Children’s Services and Skills. 2006. Inclusion:
Does It Matter Where Pupils are Taught? https://dera.ioe.ac.uk/6001/1
/Inclusion20does20it20matter20where20pupils20are
20taught20(pdf20format)20.pdf.

Opara, B. 2015. Dodatna strokovna pomoč in prilagoditve pri vzgoji in izobraževa-
nju otrok s posebnimi potrebami. Ljubljana: Centerkontura.

Opara, B., A. Barle Lakota, G. Kobal Grum, S. Košir, M. Macedoni-Lukšič, D. Zorc-
Maver, K. Bregar-Golobič idr. 2010. Analiza vzgoje in izobraževanja otrok s
posebnimi potrebami v Sloveniji. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

Peček, M. 2001. »Integration versus Segregation: The Case of Slovenia.« Medi-
terranean Journal of Educational Studies 6 (2): 45–64.

236
   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241