Page 264 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 264
ja Batič in Primož Krašna

Preglednica 1 Odločitev za izbiro poklica

Trditve Delovne izkušnje () () () () () ()

Od nekdaj sem vedel/-a, da bom študirala/-a nekaj (a) , , , , , ,

povezanega z likovno umetnostjo (b) , , , , , ,

(c) , , , , , ,

Od nekdaj sem se rad/-a likovno izražal/-a, zato sem (a) , , , , , ,

se odločil/-a za študij likovne pedagogike (b) , , , , , ,

(c) , , , , , ,

Za študij likovne pedagogike sem se odločil/-a, ker (a) , , , , , ,
sem si vedno želel/-a postati učitelj/-ica likovne (b) , , , , , ,
vzgoje/likovne umetnosti (c) , , , , , ,

Študij likovne pedagogike ni bil moja prva izbira (a) , , , , , ,

(b) , , , , , ,

(c) , , , , , ,

Če bi se moral/-a še enkrat odločati za študij, bi po- (a) , , , , , ,

novno izbral/-a študij likovne pedagogike (b) , , , , , ,

(c) , , , , , ,

Če bi imel/-a možnost, bi se odločil/-a za drugačen (a) , , , , , ,

poklic (b) , , , , , ,

(c) , , , , , ,

Opombe Naslovi stolpcev: (1) nikakor se ne strinjam, (2) ne strinjam se, (3) ne vem, se ne morem od-
ločiti, (4) strinjam se, (5) zelo se strinjam, (6) skupaj (vse v odstotkih). Delovne izkušnje: (a) do 20 let, (b)
več kot 20 let, (c) skupaj.

ali zelo strinjala s trditvijo »Od nekdaj sem se rad/-a likovno izražal/-a, zato
sem se odločil/-a za študij likovne pedagogike«. Z naslednjim vprašanjem
smo preverjali, v kolikšni meri se učitelji strinjajo s trditvijo »Za študij likovne
pedagogike sem se odločil/-a, ker sem si vedno želel/-a postati učitelj/-ica li-
kovne vzgoje oz. likovne umetnosti«. Polovica vprašanih se je s to trditvijo
strinjala ali zelo strinjala. Dobra petina vprašanih je bila neodločenih. Sko-
raj polovica vprašanih se ni strinjala ali nikakor ni strinjala s trditvijo »Študij
likovne pedagogike ni bil moja prva izbira«. Nekoliko manjši je delež vpraša-
nih, ki so se s to trditvijo strinjali oz. so se zelo strinjali. Dobra polovica učite-
ljev se strinja ali zelo strinja s trditvijo »Če bi se moral/-a še enkrat odločati za
študij, bi ponovno izbral/-a študij likovne pedagogike«.

Pri trditvi »Če bi imel/-a možnost, bi se odločila/-a za drugačen poklic« so
mnenja učiteljev bolj deljena, in sicer se 15  vprašanih nikakor ni strinjalo s
to trditvijo, 25,2  se jih ni strinjalo, 29,7  se jih ni moglo odločiti, 23,7  se jih
je strinjalo, 5,6  pa se jih je zelo strinjalo. Rezultati χ2-preizkusa razkrivajo, da

264
   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269