Page 336 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 336
antha Sever in Joca Zurc

Preglednica 2 Pogostost ukvarjanja z gibalno aktivnostjo učenk in učencev v obdobju epidemije
covida-19 in razlike glede na spol

Pogostnost gibalne aktivnosti v času epidemije () () ()

Nič, zelo majhna ali neredna gibalna aktivnost (a)   
Redna gibalna aktivnost (vsaj -x na teden) (b) , , ,
Zelo pogosta gibalna aktivnost (-x do -x na teden) (c) , , ,
Skupaj (a)   
(b) , , ,
(c) , , ,
(a)   
(b) , , ,
(c) , , ,
(a)   
(b) , , ,
(c) , , ,

Opombe Naslovi stolpcev: (1) učenke, (2) učenci, (3) skupaj. Naslovi vrstic: (a) število, (b) delež gibalne
aktivnosti (v odstotkih), (c) delež po spolu (v odstotkih). χ2 = 9,279, p = 0,026.

Preglednica 3 Oblika ukvarjanja z gibalno aktivnostjo učenk in učencev v obdobju epidemije
covida-19 in razlike glede na spol

Oblika ukvarjanja z gibalno Učenke Učenci Skupaj () ()
aktivnostjo v času epidemije () () () () () () , ,
, , , , , ,
Gibalno sem bil/-a aktiven/-na
sam doma , , , , , , –. ,
Gibalno sem bil/-a aktiven/-na z
družino , , , , , , , ,
Gibalno sem bil/-a aktiven/-na s
prijatelji , , , , , , , ,
Gibalno sem bil/-a aktiven-/na
organizirano, v klubih, društvih

Opombe Naslovi stolpcev: (1) povprečna vrednost, (2) standardni odklon, (3) koeficient t-testa za ne-
odvisne vzorce, (4) statistična značilnost. Učenke: n = 90, učenci: n = 108.

aktivnost v klubih in društvih je bila navedena povprečni v vrednosti 2,5, kar
glede na 3-stopenjsko ordinalno mersko lestvico pomeni včasih in nikoli. Pri
organizirani obliki ukvarjanja z gibalno aktivnostjo so bile navedbe najbolj
razpršene (SD = 0,74). Učenke so v večji meri navedle, da so gibalno aktivne
same doma (PV = 1,63) in z družino (PV = 1,49), v primerjavi z učenci (doma:
PV = 1,61, z družino: PV = 1,59). T-test za neodvisne vzorce je pri vseh obli-
kah ukvarjanja z gibalno aktivnostjo v času epidemije pokazal, da razlike

336
   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341