Page 460 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 460
ela Hudovernik
Preglednica 5 Stopnja strinjanja učiteljev, ki pri pouku geometrije ne uporabljajo DG, s postavkami
o DG
Trditev Odgovori N Min Max M SD
, ,
, ,
Menim, da bi bila DG upo- (a) , ,
rabna pri nekaterih MAT (b) , , , , , , ,
vsebinah
, ,
Verjamem, da bi DG pripo- (a)
mogla k učenju učencev, in (b) , , , , ,
bi jo rad tudi uporabljal
Nisem prepričan, kako bi (a)
DG vključil k pouku MAT (b) , , , , ,
Učenci pri učenju prepogo- (a)
,
sto posegajo po tehnologiji. (b) , , , ,
Menim, da če jo učenci upo-
rabljajo prepogosto, se ne
bodo naučili MAT
Bojim se, da bo moje (a)
učence uporaba DG preveč (b) , , , , ,
zmotila, da bi se zares nauč-
ili MAT
Želim, da se moji učenci (a) , ,
najprej naučijo, kako to na- (b) , , , , ,
rediti na papirju, nato pa
lahko uporabljajo DG
Če učenci DG uporabljajo za (a) , ,
raziskovanje nove teme, ne (b) , , , , ,
razmišljajo samostojno in
ne razvijajo geometrijskih
veščin
Nadaljevanje na naslednji strani
uporabo DG pri pouku geometrije (preglednica 5). Trditve so učitelji ocenili s
petstopenjsko lestvico, od »sploh se ne strinjam« (min 1) do »popolnoma se
strinjam« (max 5).
Preglednica 5 kaže, da so vsi učitelji, ki v pouk matematike ne vključujejo
DG, odgovorili na vse postavke in da so se odgovori raztezali od popolnega
nestrinjanja (min 1) do popolnega strinjanja (max 5). S pregledom aritmetič-
nih sredin vidimo, da je sedem postavk v povprečju ocenjenih nad 3,00 (M
> 3,00), kar se na Likertovi lestvici nagiba k strinjanju. Te postavke so nasled-
nje: Menim, da bi bili programi za DG uporabni pri nekaterih matematičnih vse-
460
Preglednica 5 Stopnja strinjanja učiteljev, ki pri pouku geometrije ne uporabljajo DG, s postavkami
o DG
Trditev Odgovori N Min Max M SD
, ,
, ,
Menim, da bi bila DG upo- (a) , ,
rabna pri nekaterih MAT (b) , , , , , , ,
vsebinah
, ,
Verjamem, da bi DG pripo- (a)
mogla k učenju učencev, in (b) , , , , ,
bi jo rad tudi uporabljal
Nisem prepričan, kako bi (a)
DG vključil k pouku MAT (b) , , , , ,
Učenci pri učenju prepogo- (a)
,
sto posegajo po tehnologiji. (b) , , , ,
Menim, da če jo učenci upo-
rabljajo prepogosto, se ne
bodo naučili MAT
Bojim se, da bo moje (a)
učence uporaba DG preveč (b) , , , , ,
zmotila, da bi se zares nauč-
ili MAT
Želim, da se moji učenci (a) , ,
najprej naučijo, kako to na- (b) , , , , ,
rediti na papirju, nato pa
lahko uporabljajo DG
Če učenci DG uporabljajo za (a) , ,
raziskovanje nove teme, ne (b) , , , , ,
razmišljajo samostojno in
ne razvijajo geometrijskih
veščin
Nadaljevanje na naslednji strani
uporabo DG pri pouku geometrije (preglednica 5). Trditve so učitelji ocenili s
petstopenjsko lestvico, od »sploh se ne strinjam« (min 1) do »popolnoma se
strinjam« (max 5).
Preglednica 5 kaže, da so vsi učitelji, ki v pouk matematike ne vključujejo
DG, odgovorili na vse postavke in da so se odgovori raztezali od popolnega
nestrinjanja (min 1) do popolnega strinjanja (max 5). S pregledom aritmetič-
nih sredin vidimo, da je sedem postavk v povprečju ocenjenih nad 3,00 (M
> 3,00), kar se na Likertovi lestvici nagiba k strinjanju. Te postavke so nasled-
nje: Menim, da bi bili programi za DG uporabni pri nekaterih matematičnih vse-
460