Page 575 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 575
Povezanost med študenti med izvedbo študija na daljavo
drugimi študenti doživljali različno glede na prisotnost pri študiju na daljavo
med pandemijo (N = 1101). Rezultati so pokazali, da obstajajo statistično zna-
čilne razlike v doživljanju povezanosti študenta z drugimi študenti glede na
prisotnost pri študiju na daljavo med pandemijo (H(2) = 68,28, p < 0,001). To
doživljanje se med študenti razlikuje glede na njihovo prisotnost pri študiju
na daljavo v primerjavi z obdobjem pred pandemijo. V doživljanju povezano-
sti z drugimi študenti smo ugotovili statistično značilne razlike med tistimi, ki
so bili manj prisotni pri študiju, in tistimi, ki so bili prisotni enako (p < 0,001)
in več (p < 0,001). Med tistimi, ki so bili prisotni enako, in tistimi, ki so bili
prisotni več, ni statistično značilne razlike (p = 0,055). Rezultati niso pokazali
statistično značilnih razlik med vsemi skupinami, zato delno potrjujejo H3, da
med doživljanjem povezanosti študenta z drugimi študenti med študijem na
daljavo in prisotnostjo pri študiju obstajajo statistično značilne razlike.
V nadaljevanju nas je zanimalo, kakšna je povezanost med doživljanjem
povezanosti študenta z drugimi študenti med študijem na daljavo in študij-
skimi značilnostmi. Rezultate prikazujemo v preglednici 1.
Kot je razvidno iz preglednice 1, rezultati kažejo statistično značilne pove-
zanosti med stopnjo doživljanja povezanosti študenta z drugimi študenti in
posameznimi študijskimi spremenljivkami. Le med dvema študijskima spre-
menljivkama in povezanostjo študenta z drugimi študenti ni statistično zna-
čilne povezanosti. Udeleženi študentje so, glede na statistično značilno po-
vezanost med spremenljivkami, poročali, da so bolj ali manj doživljali pove-
zanost z drugimi študenti. Najmočnejša statistično značilna pozitivna pove-
zanost doživljanja povezanosti študenta z drugimi študenti, srednje močne
jakosti, se je pokazala z zadovoljstvom s študijem na daljavo. Sledi statis-
tično značilna povezanost med doživljanjem povezanosti z drugimi študenti
in tem, kako pogosto je študent med študijskimi urami sodeloval pri aktiv-
nostih. Najmočnejša statistično značilna negativna povezanost se je poka-
zala med stopnjo doživljanja povezanosti z drugimi študenti in tem, kako po-
gosto se je študent pri študiju na daljavo med pandemijo soočal s slabšo štu-
dijsko učinkovitostjo kot prej. Sledi ji statistično značilna povezanost med do-
življanjem povezanosti z drugimi študenti in tem, kako pogosto se je študent
pri študiju na daljavo med pandemijo soočal s slabšo motivacijo za študij kot
prej. Analiza rezultatov je, glede na statistično značilne povezanosti med po-
sameznimi študijskimi značilnostmi in doživljanjem povezanosti študenta z
drugimi študenti, pokazala statistično značilne povezanosti tako med doži-
vljanjem povezanosti študenta z drugimi študenti in značilnostmi študento-
vega pristopa k študiju kot tudi med doživljanjem povezanosti študenta z
drugimi študenti ter učiteljevimi načini izvedbe študija na daljavo. Rezultati
575
drugimi študenti doživljali različno glede na prisotnost pri študiju na daljavo
med pandemijo (N = 1101). Rezultati so pokazali, da obstajajo statistično zna-
čilne razlike v doživljanju povezanosti študenta z drugimi študenti glede na
prisotnost pri študiju na daljavo med pandemijo (H(2) = 68,28, p < 0,001). To
doživljanje se med študenti razlikuje glede na njihovo prisotnost pri študiju
na daljavo v primerjavi z obdobjem pred pandemijo. V doživljanju povezano-
sti z drugimi študenti smo ugotovili statistično značilne razlike med tistimi, ki
so bili manj prisotni pri študiju, in tistimi, ki so bili prisotni enako (p < 0,001)
in več (p < 0,001). Med tistimi, ki so bili prisotni enako, in tistimi, ki so bili
prisotni več, ni statistično značilne razlike (p = 0,055). Rezultati niso pokazali
statistično značilnih razlik med vsemi skupinami, zato delno potrjujejo H3, da
med doživljanjem povezanosti študenta z drugimi študenti med študijem na
daljavo in prisotnostjo pri študiju obstajajo statistično značilne razlike.
V nadaljevanju nas je zanimalo, kakšna je povezanost med doživljanjem
povezanosti študenta z drugimi študenti med študijem na daljavo in študij-
skimi značilnostmi. Rezultate prikazujemo v preglednici 1.
Kot je razvidno iz preglednice 1, rezultati kažejo statistično značilne pove-
zanosti med stopnjo doživljanja povezanosti študenta z drugimi študenti in
posameznimi študijskimi spremenljivkami. Le med dvema študijskima spre-
menljivkama in povezanostjo študenta z drugimi študenti ni statistično zna-
čilne povezanosti. Udeleženi študentje so, glede na statistično značilno po-
vezanost med spremenljivkami, poročali, da so bolj ali manj doživljali pove-
zanost z drugimi študenti. Najmočnejša statistično značilna pozitivna pove-
zanost doživljanja povezanosti študenta z drugimi študenti, srednje močne
jakosti, se je pokazala z zadovoljstvom s študijem na daljavo. Sledi statis-
tično značilna povezanost med doživljanjem povezanosti z drugimi študenti
in tem, kako pogosto je študent med študijskimi urami sodeloval pri aktiv-
nostih. Najmočnejša statistično značilna negativna povezanost se je poka-
zala med stopnjo doživljanja povezanosti z drugimi študenti in tem, kako po-
gosto se je študent pri študiju na daljavo med pandemijo soočal s slabšo štu-
dijsko učinkovitostjo kot prej. Sledi ji statistično značilna povezanost med do-
življanjem povezanosti z drugimi študenti in tem, kako pogosto se je študent
pri študiju na daljavo med pandemijo soočal s slabšo motivacijo za študij kot
prej. Analiza rezultatov je, glede na statistično značilne povezanosti med po-
sameznimi študijskimi značilnostmi in doživljanjem povezanosti študenta z
drugimi študenti, pokazala statistično značilne povezanosti tako med doži-
vljanjem povezanosti študenta z drugimi študenti in značilnostmi študento-
vega pristopa k študiju kot tudi med doživljanjem povezanosti študenta z
drugimi študenti ter učiteljevimi načini izvedbe študija na daljavo. Rezultati
575