Page 64 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 64
a Rejc in Vanja Riccarda Kiswarday
A Model for University and State Collaboration.« International Journal of
Special Education 28 (1): 4–13.
Hendricks, D. 2011. »Special Education Teachers Serving Students with Autism:
A Descriptive Study of the Characteristics and Self-Reported Knowledge
and Practices Employed.« Journal of Vocational Rehabilitation 35 (1): 37–50.
Hyman, S. L., S. E. Levy in S. M. Myers. 2020. »Identification, Evaluation and Ma-
nagement of Children With Autism Spectrum Disorder.« Pediatrics 145 (1):
e20193447.
Johnson, P., K. Porter in I. McPherson. 2012. »Autism Knowledge among Pre-
Service Teachers Specialized in Children Birth through Age Five.« American
Journal of Health Education 43 (5): 279–287.
Jularić, M., J. Plazar in T. Štemberger. 2018. »Prepoznavnost inkluzivnih pedago-
gov v Sloveniji.« V Vloga inkluzivnega pedagoga v vzgoji in izobraževanju:
konferenčni zbornik, uredile M. Schmid Krajnc, D. Rus Kolar in E. Kranjec,
71–82. Maribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru.
Jurišić, B. D. 2016. Otroci z avtizmom: priročnik za učitelje in starše. Ljubljana: Iz-
obraževalni center Pika/Center Janeza Levca Ljubljana.
———. 2021. Otroci z avtizmom: priročnik za učitelje in starše. Ljubljana: Izobra-
ževalni center Pika/Center Janeza Levca Ljubljana.
Kiswarday, V. R. 2018. »Individualiziran program v inkluziji.« V Vloga inkluziv-
nega pedagoga v vzgoji in izobraževanju: konferenčni zbornik, uredile M.
Schmid Krajnc, D. Rus Kolar in E. Kranjec, 47–58. Maribor: Univerzitetna za-
ložba Univerze v Mariboru.
Kiswarday, V. R., in M. Rejc. 2019. »Pripomočki za vzgojitelje za detekcijo otrok
z avtizmom v prvem starostnem obdobju (1–3).« V Vzgoja in izobraževanje
predšolskih otrok prvega starostnega obdobja, uredile S. Čotar Konrad, B.
Borota, S. Rutar, K. Drljić in G. Jelovčan, 189–210. Koper: Založba Univerze
na Primorskem.
Kiswarday, V. R., M. Rejc in M. Pak. 2020. Sodelovalno poučevanje v inkluzivnih
razrednih: priročnik za sodelovalne pare. https://sodelovalno-poucevanje
.github.io/prirocnik.pdf.
Larraceleta, A., L. Castejón, M.-T. Iglesias-García in J. C. Núñez. 2022. »Asses-
sment of Public Special Education Teachers Training Needs on Evidence-
Based Practice for Students with Autism Spectrum Disorders in Spain.«
Children 9 (1): 83.
Lotter, V. 1966. »Epidemiology of Autistic Conditions in Young Children.« Social
Psychiatry 1:124–135.
Macedoni-Lukšič, M. 2011. »Stopenjska obravnava otrok s spektroavtističnimi
motnjami.« V Pediatrična hematologija in onkologija, uredila C. Kržišnik in
T. Battelino, 311–317. Izbrana poglavja iz pediatrije 23. Ljubljana: Medicinska
fakulteta.
Macedoni-Lukšič, M., B. D. Jurišić, M. Rovšek, V. Melanšek, N. Potočnik Dajčman,
64
A Model for University and State Collaboration.« International Journal of
Special Education 28 (1): 4–13.
Hendricks, D. 2011. »Special Education Teachers Serving Students with Autism:
A Descriptive Study of the Characteristics and Self-Reported Knowledge
and Practices Employed.« Journal of Vocational Rehabilitation 35 (1): 37–50.
Hyman, S. L., S. E. Levy in S. M. Myers. 2020. »Identification, Evaluation and Ma-
nagement of Children With Autism Spectrum Disorder.« Pediatrics 145 (1):
e20193447.
Johnson, P., K. Porter in I. McPherson. 2012. »Autism Knowledge among Pre-
Service Teachers Specialized in Children Birth through Age Five.« American
Journal of Health Education 43 (5): 279–287.
Jularić, M., J. Plazar in T. Štemberger. 2018. »Prepoznavnost inkluzivnih pedago-
gov v Sloveniji.« V Vloga inkluzivnega pedagoga v vzgoji in izobraževanju:
konferenčni zbornik, uredile M. Schmid Krajnc, D. Rus Kolar in E. Kranjec,
71–82. Maribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru.
Jurišić, B. D. 2016. Otroci z avtizmom: priročnik za učitelje in starše. Ljubljana: Iz-
obraževalni center Pika/Center Janeza Levca Ljubljana.
———. 2021. Otroci z avtizmom: priročnik za učitelje in starše. Ljubljana: Izobra-
ževalni center Pika/Center Janeza Levca Ljubljana.
Kiswarday, V. R. 2018. »Individualiziran program v inkluziji.« V Vloga inkluziv-
nega pedagoga v vzgoji in izobraževanju: konferenčni zbornik, uredile M.
Schmid Krajnc, D. Rus Kolar in E. Kranjec, 47–58. Maribor: Univerzitetna za-
ložba Univerze v Mariboru.
Kiswarday, V. R., in M. Rejc. 2019. »Pripomočki za vzgojitelje za detekcijo otrok
z avtizmom v prvem starostnem obdobju (1–3).« V Vzgoja in izobraževanje
predšolskih otrok prvega starostnega obdobja, uredile S. Čotar Konrad, B.
Borota, S. Rutar, K. Drljić in G. Jelovčan, 189–210. Koper: Založba Univerze
na Primorskem.
Kiswarday, V. R., M. Rejc in M. Pak. 2020. Sodelovalno poučevanje v inkluzivnih
razrednih: priročnik za sodelovalne pare. https://sodelovalno-poucevanje
.github.io/prirocnik.pdf.
Larraceleta, A., L. Castejón, M.-T. Iglesias-García in J. C. Núñez. 2022. »Asses-
sment of Public Special Education Teachers Training Needs on Evidence-
Based Practice for Students with Autism Spectrum Disorders in Spain.«
Children 9 (1): 83.
Lotter, V. 1966. »Epidemiology of Autistic Conditions in Young Children.« Social
Psychiatry 1:124–135.
Macedoni-Lukšič, M. 2011. »Stopenjska obravnava otrok s spektroavtističnimi
motnjami.« V Pediatrična hematologija in onkologija, uredila C. Kržišnik in
T. Battelino, 311–317. Izbrana poglavja iz pediatrije 23. Ljubljana: Medicinska
fakulteta.
Macedoni-Lukšič, M., B. D. Jurišić, M. Rovšek, V. Melanšek, N. Potočnik Dajčman,
64