Page 65 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 65
Razvoj kompetenc bodočih inkluzivnih pedagogov za delo z otroki z avtizmom

V. Bužan, J. Cotič idr. 2009. Smernice za celostno obravnavo oseb s spektro-
avtističnimi motnjami. Ljubljana: Ministrstvo za zdravje.
Maček, J. 2018. »Spektroavtistične motnje.« V Zbrana poglavja iz otroške in
mladostniške psihiatrije: Del 3, Nevrorazvojne motnje, motnje hranjenja, ču-
stvene, anksiozne in vedenjske motnje, tiki, uredila M. Drobnič Radobuljac
in P. Pregelj, 7–16. Ljubljana: Medicinska fakulteta.
Maenner, M. J., K. A. Shaw, J. Baio, A. Washington, M. Patrick, M. DiRienzo, D.
L. Christensen idr. 2020. »Prevalence of Autism Spectrum Disorder Among
Children Aged 8 Years: Autism and Developmental Disabilities Monitoring
Network, 11 Sites, United States, 2016.« Surveillance Summaries 69 (4): 1–12.
Maenner, M. J., Z. Warren, A. R. Williams, E. Amoakohene, A. V. Bakian, D. A. Bil-
der, M. S. Durkin idr. 2023. »Prevalence and Characteristics of Autism Spec-
trum Disorder Among Children Aged 8 Years: Autism and Developmental
Disabilities Monitoring Network, 11 Sites, United States, 2020.« Surveillance
Summaries 72 (2): 1–14.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. B. l. »Podatki v zvezi z učenci s
posebnimi potrebami v osnovnih šolah s prilagojenim izvajanjem in do-
datno strokovno pomočjo.« https://www.gov.si/assets/ministrstva/MVI
/Dokumenti/Izobrazevanje-otrok-s-posebnimi-potrebami/Statistike-in
-analize/Tabela_ucenci_s_posebnimi_potrebami.pdf.
National Center on Birth Defects and Developmental Disabilities, Centers for
Disease Control and Prevention. B. l. »Data & Statistics on Autism Spectrum
Disorder.« https://www.cdc.gov/ncbddd/autism/data.html.
Opara, B. 2007. »Od učljivosti do inkluzivne paradigme.« V Izobraževanje oseb
s posebnimi potrebam: med teorijo in prakso, uredila M. Sardoč in T. Vršnik
Perše, 35–61. Ljubljana: Šolsko polje.
Rogič Ožek, S. 2020. »Otroci z avtističnimi motnjami.« V Delo z otroki s posebnimi
potrebami, učnimi težavami in posebej nadarjenimi učenci, uredila N. Vovk
Ornik, poglavje 14. Maribor: Forum Media.
Rogič Ožek, S., M. Cesar, E. Jekovec Prešern, K. Ponebšek, M. Štefanec in A. Turk.
2019. Dopolnitev navodil za izobraževalne programe s prilagojenim izvaja-
njem in dodatno strokovno pomočjo za devetletno osnovno šolo: navodila za
delo z učenci z avtističnimi motnjami. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.
Sanz-Cervera, P., M.-I. Fernández-Andrés, G. Pastor-Cerezuela in R. Tárraga-
Mínguez. 2017. »Pre-Service Teachers’ Knowledge, Misconceptions and
Gaps About Autism Spectrum Disorder.« Teacher Education and Special
Education 40 (3): 212–224.
Singer, J. 1999. »Why Can’t You Be Normal for Once in Your Life? From a Problem
with No Name to the Emergence of a New Category of Difference.« In Di-
sability Discourse, uredila M. Corker, 59–67. Buckingham: Open University
Press.

65
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70