Page 23 - Kvalitativno pedagoško raziskovanje: od obdelave podatkov do predstavitve ugotovitev
P. 23
Kvalitativna vsebinska analiza
Preglednica 1.3 Primer predstavitve kvalitativne vsebinske analize
Kode Podkategorije Kategorije
Koda * Podkategorija Kategorija
Koda
Koda Podkategorija
Koda
Koda
Koda
Koda ipd. Podkategorija ipd. Kategorija ipd.
Opombe *V poročilu napišemonaše kode,podkategorije inkategorije.Lahkoimamole kode
in kategorije ali pa kode, podkategorije, kategorije in jedrno kategorijo.
Preglednica 1.4 Druga različica predstavitve kvalitativne vsebinske analize z obrnjenim
zaporedjem
Kategorije Podkategorije Kode
Kategorija Podkategorija Koda
Koda
Podkategorija Koda
Koda
Koda
Koda
Kategorija ipd. Podkategorija ipd. Koda ipd.
Preglednica 1.5 Primer preglednice za podkrepitev kod
Številka Dobesedne navedbe, Kode Kategorije in opis posa-
izjave ki predstavljajo izjavo mezne kategorije
.
.
.
Ipd.
Pri kodiranju besedil priporočamo, da ob strani besedila pustimo prostor
(rob) za možne kasnejše komentarje, opombe ipd., oz. je, kot navaja tudi Me-
sec(1998),koristno,datranskribiranemugradivunadesni strani pustimo pro-
stor ali širši rob, kamor bomo lahko zapisovali kode. Preglednica 1.6 prikazuje
primer kodirne tabele za izvedbo kodiranja, kjer desni rob uporabimo za pri-
pisovanje kod in kategorij (tudi pojmov ali podkategorij).
Creswell (2009) tudi navaja, da se raziskovalci pri postopku kodiranja po-
gosto vprašajo, ali naj kode razvijejo sami na podlagi nastajajočih podatkov,
zbranih od udeležencev, ali naj uporabijo vnaprej določene kode ali pa naj
23