Page 23 - Kvalitativno pedagoško raziskovanje: od obdelave podatkov do predstavitve ugotovitev
P. 23

Kvalitativna vsebinska analiza


             Preglednica 1.3  Primer predstavitve kvalitativne vsebinske analize
             Kode                  Podkategorije         Kategorije
             Koda *               Podkategorija        Kategorija 
             Koda 
             Koda                 Podkategorija 
             Koda 
             Koda 
             Koda 
             Koda ipd.            Podkategorija ipd.   Kategorija  ipd.
             Opombe  *V poročilu napišemonaše kode,podkategorije inkategorije.Lahkoimamole kode
             in kategorije ali pa kode, podkategorije, kategorije in jedrno kategorijo.

             Preglednica 1.4 Druga različica predstavitve kvalitativne vsebinske analize z obrnjenim
                          zaporedjem
             Kategorije            Podkategorije         Kode
             Kategorija           Podkategorija        Koda 
                                                         Koda 
                                   Podkategorija        Koda 
                                                         Koda 
                                                         Koda 
                                                         Koda 
             Kategorija  ipd.     Podkategorija  ipd.  Koda  ipd.

             Preglednica 1.5  Primer preglednice za podkrepitev kod
             Številka Dobesedne navedbe,  Kode             Kategorije in opis posa-
             izjave  ki predstavljajo izjavo               mezne kategorije
             .
             .
             .
             Ipd.

               Pri kodiranju besedil priporočamo, da ob strani besedila pustimo prostor
             (rob) za možne kasnejše komentarje, opombe ipd., oz. je, kot navaja tudi Me-
             sec(1998),koristno,datranskribiranemugradivunadesni strani pustimo pro-
             stor ali širši rob, kamor bomo lahko zapisovali kode. Preglednica 1.6 prikazuje
             primer kodirne tabele za izvedbo kodiranja, kjer desni rob uporabimo za pri-
             pisovanje kod in kategorij (tudi pojmov ali podkategorij).
               Creswell (2009) tudi navaja, da se raziskovalci pri postopku kodiranja po-
             gosto vprašajo, ali naj kode razvijejo sami na podlagi nastajajočih podatkov,
             zbranih od udeležencev, ali naj uporabijo vnaprej določene kode ali pa naj


                                                                             23
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28