Page 25 - Zadovoljstvo zaposlenih v podjetništvu
P. 25

Napredovanje  1.4

            k rasti variabilnega dela plače in izboljšanju zadovoljstva zaposlenega
            (Auer, 2008, str. 37).
              Horizontalno napredovanje lahko zaposlenim ponudi možnost oseb-
            nega in profesionalnega razvoja, ne da bi morali zapustiti trenutno de-
            lovno mesto ali čakati na odprtje novih vodstvenih položajev. Tako se
            lahko zaposleni počutijo dragocene in priznane tudi brez premika nav-
            zgor po korporativni lestvici. Ta pristop podjetjem omogoča, da ohra-
            njajo motivacijo in zavzetost svojih zaposlenih, hkrati pa spodbujajo di-
            namično in prilagodljivo delovno okolje.


            Napredovanje in milenijci
            Napredovanje na delovnem mestu je za milenijce ključni element za-
            dovoljstva in motivacije. Ta generacija, znana po svoji želji po hitrem
            in smiselnem razvoju, možnosti za napredovanje morda vrednoti celo
            višje kot pretekle generacije. Milenijci pričakujejo redne povratne infor-
            macije in priložnosti za učenje, kar jim omogoča, da napredujejo v svo-
            jih karierah. Ne zadovoljijo se zgolj z linearnim napredovanjem, ampak
            iščejo tudi priložnosti za horizontalni razvoj, ki omogoča raznovrstnost
            njihovih veščin in izkušenj (Lallukka, 2024).
              Milenijci napredovanje vidijo kot priznanje svojih dosežkov in kot
            potrditev, da so njihovi prispevki znotraj podjetja cenjeni. Počutijo se
            zavzetejše in lojalnejše organizacijam, ki jasno pokažejo poti do na-
            predovanja. Poleg tega pričakujejo, da bo napredovanje vključevalo ne
            samo višji položaj, ampak tudi izboljšanje delovnih pogojev, vključno z
            večjo avtonomijo in s priložnostmi za delo na vodilnih projektih. Na-
            predovanje zanje ni samo vprašanje višje plače, ampak tudi v vlogi, ki
            prinaša več odgovornosti in vpliva. Za milenijce je ključnega pomena,
            da se napredovanje odraža v vse večji odgovornosti in možnosti za vpli-
            vanje na odločitve znotraj podjetja (McCoy, 2021). To povečuje njihovo
            zadovoljstvo in občutek vrednosti.
              Z namenom učinkovitega managementa in višje motivacije milenij-
            cev morajo podjetja razumeti, da je napredovanje za to generacijo tesno
            povezano z osebnim in profesionalnim razvojem. Milenijci visoko vre-
            dnotijo organizacije, ki jim lahko ponudijo jasne in merljive razvojne
            poti,kinisonujno omejenenatradicionalne vertikalne premike.


            Napredovanje in generacija Z
            Napredovanje na delovnem mestu za generacijo Z predstavlja ključni
            element zadovoljstva zaposlenih, saj ta generacija veliko vrednost pri-


                                                            25
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30