Page 29 - Zadovoljstvo zaposlenih v podjetništvu
P. 29

Izobraževanje  1.5

            zavzeto delovno silo, kar vodi v boljše delovne rezultate in dolgoročno
            zadovoljstvo zaposlenih. Izobraževanje milenijcev lahko vključuje tudi
            teme, ki so jim posebej blizu, kot so tehnološki trendi, trajnostni razvoj,
            vodenje in razvoj mehkih veščin. Prilagodljivost in dostopnost izobra-
            ževanja sta ključnega pomena, saj milenijci cenijo možnosti za učenje
            ne glede na lokacijo in čas. Pogosto se odločajo za delodajalce, ki ponu-
            jajo možnosti za izobraževanje in razvoj, saj to vidijo kot investicijo v
            svojo prihodnost. Izobraževanje milenijcev lahko prispeva tudi k večji
            povezanosti z organizacijo in zmanjšanju fluktuacije kadrov.
              Poudarek na izobraževanju milenijcev podjetjem omogoča, da osta-
            nejo konkurenčna v hitro spreminjajočem se poslovnem okolju (Nura-
            eni in Nasution, 2021). Podjetja, ki ponujajo programe izobraževanja
            in spodbujajo učenje zaposlenih, so privlačnejša za talentirane mile-
            nijce. Formalna izobraževanja: podjetja lahko zaposlenim omogočijo fi-
            nanciranje študija, udeležbo na konferencah in delavnicah ter mentor-
            stvo s strani izkušenih strokovnjakov. Neformalna izobraževanja: pod-
            jetja lahko organizirajo interna usposabljanja, delavnice in seminarje,
            ki zaposlenim predstavijo nova znanja in veščine. Dostop do informa-
            cij: podjetja lahko zaposlenim zagotovijo dostop do spletnih učnih plat-
            form, strokovnih revij in drugih virov znanja. Kultura učenja: podjetja
            lahko ustvarijo kulturo učenja, kjer se spodbujajo radovednost, izme-
            njava znanja in eksperimentiranje.


            Izobraževanje in generacija Z
            Izobraževanje igra ključno vlogo v zadovoljstvu zaposlenih, ki so pripa-
            dniki generacije Z, saj ta generacija močno ceni stalno učenje in razvoj
            (Benitez-Marquez idr., 2022). Je digitalno osveščena generacija, ki je od-
            raščala v informacijski dobi, zato njeni pripadniki pričakujejo, da bo izo-
            braževanje dinamično, prilagodljivo in dostopno. Visoko vrednotijo iz-
            obraževalne priložnosti, ki so neposredno povezane z njihovimi kari-
            ernimi cilji in jim omogočajo razvijanje relevantnih veščin. Fleksibilne
            oblike učenja, kot so spletni tečaji, delavnice in seminarji, ki omogočajo
            učenje ob delu, so zanje še posebej privlačne. Pričakujejo, da bodo izo-
            braževalni programi vključevali najnovejše tehnologije in metode uče-
            nja, kot so virtualna resničnost, interaktivne platforme in prilagojeni
            izobraževalni algoritmi.
              Mentorstvo je še ena ključna komponenta, ki jo generacija Z ceni pri
            izobraževanju. Mladi zaposleni želijo imeti dostop do izkušenih men-
            torjev, ki lahko nudijo vodenje, podporo in povratne informacije. Ge-


                                                            29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34