Page 61 - Zadovoljstvo zaposlenih v podjetništvu
P. 61

Inovacijska kultura podjetja in milenijci  2.5

              • poudarek na dosežkih, izvajanje raziskav,
              • prvenstvo kupca,
              • management kakovosti,
              • fleksibilna organizacija,
              • timsko delo,
              • participativni management,
              • nenehen proces izobraževanja in izpopolnjevanja,
              • horizontalna organiziranost,
              • notranjepodjetniški proces.

            2.4 Inovacijska kultura podjetja in milenijci
            Milenijci se v veliki meri zavedajo pomena in koristi razvoja inovacij-
            ske kulture v podjetju, saj to generacijo zaznamujejo visoka pričako-
            vanja glede kreativnosti, fleksibilnosti in hitre odzivnosti organizacij,
            kjer delajo. Inovacijska kultura podjetja za milenijce pomeni priložnost
            za uresničevanje lastnih idej in sodelovanje v procesih, ki prispevajo k
            stalnemu izboljševanju in inoviranju (Stephens, 2021). Milenijci cenijo
            podjetja, ki jim omogočajo delo v okolju, kjer lahko svoje sposobnosti in
            znanja izkoristijo za razvoj novih rešitev ter izdelkov. Inovacijska kul-
            tura prav tako krepi občutek vključenosti in pripadnosti med milenijci,
            saj jih podjetje vidi kot ključne akterje v procesu inoviranja. Ta gene-
            racija ima rada izzive in se rada uči iz novih izkušenj, zato so podjetja
            z močno inovacijsko kulturo za njene pripadnike še posebej privlačna.
            Inovacijska kultura podjetja milenijcem ne zagotavlja le zadovoljstva,
            ampak tudi motivira za večjo produktivnost in zavzetost pri delu. Pod-
            pira tudi idejo o trajnostnem razvoju, ki je za milenijce še posebej po-
            membna. Želijo namreč delati za organizacije, ki ne le sledijo dobičku,
            ampak tudi pozitivno prispevajo k družbi in okolju (Twenge idr., 2010).
            Zato podjetja, ki razvijajo inovacijsko kulturo, ne le pritegnejo mile-
            nijce, ampak jih tudi ohranjajo, saj ti vidijo možnost za dolgoročno ka-
            rierno rast in razvoj v skladu z lastnimi vrednotami.

            2.5 Inovacijska kultura podjetja in generacija Z
            Generacija Z, ki je odraščala v hitro spreminjajočem se tehnološkem
            okolju, ima globoko razumevanje in ceni pomen inovacijske kulture v
            podjetjih. Ta generacija je pripravljena na spremembe in inovacije, kar
            je ključno za podjetja, ki želijo ostati konkurenčna v današnji globalni


                                                            61
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66