Page 121 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 121
Pomen izobraževanja vzgojiteljev o medpodročnem povezovanju
Preglednica 3 Rezultati Mann-Whitneyjevega U-testa razlik med rednimi in izrednimi študenti
o stališčih do medpodročnega povezovanja
Trditev Vrsta n Povpr. U-test
študija rangi U p
Z medpodročnim povezovanjem zmanjšamo Izredni , , ,
možnost podvajanja ciljev. Redni ,
Z medpodročnim povezovanjem zmanjšamo Izredni , , ,
število ur. Redni ,
Z medpodročnim povezovanjem povečamo možnost Izredni , , ,
za povezavo znanja. Redni ,
Vzgojitelj lahko v praksi medpodročno povezovanje Izredni , , ,
improvizira. Redni ,
Vzgojitelje je treba z medpodročnim povezovanjem Izredni , , ,
seznaniti in jih o njem izobraziti. Redni ,
Bodoče vzgojitelje je treba o medpodročnem Izredni , , ,
povezovanju izobraziti že med študijem. Redni ,
Preglednica 4 Rezultati Mann-Whitneyjevega U-testa razlik med rednimi in izrednimi študenti
o prednostih medpodročnega povezovanja
Trditev Vrsta n Povpr. U-test
študija rangi U p
Medpodročno povezovanje otroku omogoča aktivno Izredni , , ,
vlogo pri učenju. Redni ,
Medpodročno povezovanje omogoča doseganje Izredni , , ,
višjih učnih ciljev. Redni ,
Znanje, pridobljeno z medpodročnim Izredni , , ,
povezovanjem, je celostnejše in trajnejše. Redni ,
Znanje, pridobljeno z medpodročnim Izredni , , ,
povezovanjem, je širše in življenjsko uporabnejše. Redni ,
Medpodročna znanja olajšajo učenje. Izredni , , ,
Redni ,
Medpodročna znanja povezujejo formalno in Izredni , , ,
neformalno izobraževanje. Redni ,
Poznavanje prednosti medpodročnega povezovanja
V preglednici 4 smo preverili, ali je prišlo do razlik v poznavanju prednosti
medpodročnega povezovanja med rednimi in izrednimi študenti. Statistično
pomembne razlike v postavkah o poznavanju medpodročnega povezovanja
med rednimi in izrednimi študenti se niso pojavile. Pri vseh postavkah se je iz-
121