Page 121 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 121

Pomen izobraževanja vzgojiteljev o medpodročnem povezovanju


             Preglednica 3  Rezultati Mann-Whitneyjevega U-testa razlik med rednimi in izrednimi študenti
                         o stališčih do medpodročnega povezovanja
             Trditev                                 Vrsta   n   Povpr.    U-test
                                                     študija      rangi     U      p
             Z medpodročnim povezovanjem zmanjšamo   Izredni    ,  ,  ,
             možnost podvajanja ciljev.              Redni   ,
             Z medpodročnim povezovanjem zmanjšamo   Izredni    ,  ,  ,
             število ur.                             Redni   ,
             Z medpodročnim povezovanjem povečamo možnost  Izredni    ,  ,  ,
             za povezavo znanja.                     Redni  ,
             Vzgojitelj lahko v praksi medpodročno povezovanje  Izredni    ,  ,  ,
             improvizira.                            Redni   ,
             Vzgojitelje je treba z medpodročnim povezovanjem  Izredni    ,  ,  ,
             seznaniti in jih o njem izobraziti.     Redni   ,
             Bodoče vzgojitelje je treba o medpodročnem  Izredni    ,  ,  ,
             povezovanju izobraziti že med študijem.  Redni  ,


             Preglednica 4 Rezultati Mann-Whitneyjevega U-testa razlik med rednimi in izrednimi študenti
                         o prednostih medpodročnega povezovanja
             Trditev                                 Vrsta   n   Povpr.    U-test
                                                     študija      rangi     U      p
             Medpodročno povezovanje otroku omogoča aktivno  Izredni    ,  ,  ,
             vlogo pri učenju.                       Redni  ,
             Medpodročno povezovanje omogoča doseganje  Izredni    ,  ,  ,
             višjih učnih ciljev.                    Redni   ,
             Znanje, pridobljeno z medpodročnim      Izredni    ,  ,  ,
             povezovanjem, je celostnejše in trajnejše.  Redni  ,
             Znanje, pridobljeno z medpodročnim      Izredni    ,  ,  ,
             povezovanjem, je širše in življenjsko uporabnejše.  Redni  ,
             Medpodročna znanja olajšajo učenje.     Izredni    ,  ,  ,
                                                     Redni   ,
             Medpodročna znanja povezujejo formalno in  Izredni    ,  ,  ,
             neformalno izobraževanje.               Redni   ,


             Poznavanje prednosti medpodročnega povezovanja
             V preglednici 4 smo preverili, ali je prišlo do razlik v poznavanju prednosti
             medpodročnega povezovanja med rednimi in izrednimi študenti. Statistično
             pomembne razlike v postavkah o poznavanju medpodročnega povezovanja
             med rednimi in izrednimi študenti se niso pojavile. Pri vseh postavkah se je iz-


                                                                            121
   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126