Page 127 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 127
Pomen izobraževanja vzgojiteljev o medpodročnem povezovanju
vanja medpodročnega povezovanja smo na Pedagoški fakulteti, Univerzi na
Primorskem pričeli z izvajanjem predmeta Medpodročno povezovanje ma-
tematike in naravoslovja. Cilj predmeta je predvsem opolnomočiti študente
s potrebnimi kompetencami za smiselno vključevanje medpodročnega po-
vezovanja matematike in naravoslovja v predšolsko obdobje.
Nadaljnje raziskave bi morale razširiti naše razumevanje stališč študentov
in dejavnikov, ki vplivajo na njihovo dojemanje medpodročnega povezova-
nja, ter ponuditi smernice za izboljšanje kakovosti izobraževanja na tem pod-
ročju.
Omejitve raziskave
Temeljna omejitev raziskave je vzorec udeleženih, saj je ta glede na celotno
populacijo študentov relativno majhen, zaradi česar rezultati niso posplo-
šljivi. Kljub temu lahko iz pridobljenih rezultatov trdimo, da odgovori študen-
tov nakazujejo na nekatere pomanjkljivosti v poznavanju medpodročnega
pristopa in na potrebo po izobraževanju o medpodročnem povezovanju.
Literatura
Barnes,J.2015. Cross-Curricular Learning 3–14. London: Sage.
Brenneman, K., A. Lange in I. Nayfeld 2019. »Integrating STEM Into Preschool
Education: Designing a Professional Development Model in Diverse Set-
tings.« Early Childhood Education Journal 47 (1): 15–28.
Burke, A. 2017. »The Experience of Part-Time Students in Higher Education: A
Direct Comparison with Full-Time Students.« Diplomsko delo, Lancaster
University.
Cavlazoglu, B., in C. Stuessy. 2017. »Changes in Science Teachers’ Conceptions
and Connections of STEM Concepts and Earthquake Engineering.« Journal
of Educational Research 110 (3): 239–354.
Cotič, M., in D. Felda. 2014. »Didaktika zgodnjega učenja matematike.« V Zgo-
dnje učenje matematike: zbornik konference, uredili K. Čuk in R. Tul, 49–72.
Trst: Università di Trieste.
Czerniak, C. M. 2007. »Interdisciplinary Science Teaching.« V Handbook of Re-
search on Science Education, uredila S. K. Abell in N. G. Lederman, 537–559.
Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum.
Dake,S.M. 2012. Creating Standards-Based Integrated Curriculum: The Common
Core State Standards Edition. Thousand Oaks, CA: Corwin.
Gallenstein, N. L. 2005. »Engaging Young Children in Science and Mathema-
tics.« Journal of Elementary Science Education 17 (2): 27–41.
Greenfield, D., J. Jirout, X. Dominguez, A. Greenberg in M. Maier. 2009. »Science
in the Preschool Classroom: A Programmatic Research Agenda to Improve
Science Readiness.« Early Education and Development 20 (2): 238–264.
127