Page 127 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 127

Pomen izobraževanja vzgojiteljev o medpodročnem povezovanju


             vanja medpodročnega povezovanja smo na Pedagoški fakulteti, Univerzi na
             Primorskem pričeli z izvajanjem predmeta Medpodročno povezovanje ma-
             tematike in naravoslovja. Cilj predmeta je predvsem opolnomočiti študente
             s potrebnimi kompetencami za smiselno vključevanje medpodročnega po-
             vezovanja matematike in naravoslovja v predšolsko obdobje.
               Nadaljnje raziskave bi morale razširiti naše razumevanje stališč študentov
             in dejavnikov, ki vplivajo na njihovo dojemanje medpodročnega povezova-
             nja, ter ponuditi smernice za izboljšanje kakovosti izobraževanja na tem pod-
             ročju.

             Omejitve raziskave
             Temeljna omejitev raziskave je vzorec udeleženih, saj je ta glede na celotno
             populacijo študentov relativno majhen, zaradi česar rezultati niso posplo-
             šljivi. Kljub temu lahko iz pridobljenih rezultatov trdimo, da odgovori študen-
             tov nakazujejo na nekatere pomanjkljivosti v poznavanju medpodročnega
             pristopa in na potrebo po izobraževanju o medpodročnem povezovanju.

                  Literatura
                  Barnes,J.2015. Cross-Curricular Learning 3–14. London: Sage.
                  Brenneman, K., A. Lange in I. Nayfeld 2019. »Integrating STEM Into Preschool
                     Education: Designing a Professional Development Model in Diverse Set-
                     tings.« Early Childhood Education Journal 47 (1): 15–28.
                  Burke, A. 2017. »The Experience of Part-Time Students in Higher Education: A
                     Direct Comparison with Full-Time Students.« Diplomsko delo, Lancaster
                     University.
                  Cavlazoglu, B., in C. Stuessy. 2017. »Changes in Science Teachers’ Conceptions
                     and Connections of STEM Concepts and Earthquake Engineering.« Journal
                     of Educational Research 110 (3): 239–354.
                  Cotič, M., in D. Felda. 2014. »Didaktika zgodnjega učenja matematike.« V Zgo-
                     dnje učenje matematike: zbornik konference, uredili K. Čuk in R. Tul, 49–72.
                     Trst: Università di Trieste.
                  Czerniak, C. M. 2007. »Interdisciplinary Science Teaching.« V Handbook of Re-
                     search on Science Education, uredila S. K. Abell in N. G. Lederman, 537–559.
                     Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum.
                  Dake,S.M. 2012. Creating Standards-Based Integrated Curriculum: The Common
                     Core State Standards Edition. Thousand Oaks, CA: Corwin.
                  Gallenstein, N. L. 2005. »Engaging Young Children in Science and Mathema-
                     tics.« Journal of Elementary Science Education 17 (2): 27–41.
                  Greenfield, D., J. Jirout, X. Dominguez, A. Greenberg in M. Maier. 2009. »Science
                     in the Preschool Classroom: A Programmatic Research Agenda to Improve
                     Science Readiness.« Early Education and Development 20 (2): 238–264.


                                                                            127
   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132