Page 128 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 128
Nastja Cotič, Petra Furlan in Sanela Hudovernik
Greenwood, R. 2013. »Subject-Based and Cross-Curricular Approaches within
the Revised Primary Curriculum in Northern Ireland: Teachers’ Concerns
and Preferred Approaches.« Education 3–13 41 (4): 443–458.
Heywood, D., J. Parker in N. Jolley. 2012. »Pre-Service Teachers’ Shifting Percep-
tions of Cross-Curricular Practice: The Impact of School Experience in Me-
diating Professional Insight.« International Journal of Educational Research
55 (1): 89–99.
Hudovernik, S., in N. Cotič. 2022. »The Implementation of Mathematical Activi-
ties in Kindergarten.« V The State, Problems, and Needs of the Modern Edu-
cationCommunity, uredili Stevanović, D. Gundogan in R. Ranđelović, 71–78.
Beograd: Institute for Educational Research.
———. 2024. »Izobraževanje bodočih vzgojiteljev za medpodročno povezova-
nje matematike in naravoslovja.« Sodobna pedagogika 75 (141): 69–87.
Katalinič, D. 2010. Prvi naravoslovni koraki. Odranci: Mizarstvo Antolin.
Kovač, N. 2020. »Kako dobro študentje poznajo medpredmetno povezovanje
in kakšne izkušnje imajo z njim?« V Medpredmetnopovezovanje:potdoure-
sničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev, uredile M. Volk, T. Štemberger, A.
Sila in N. Kovač, 69–82. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
Lake, K. 1994. »Integrated Curriculum.« School Improvement Research Series,
Northwest Regional Educational Laboratory, Portland, OR.
Mešinović, S. 2019. Dejavnosti na področju naravoslovne in matematične pisme-
nosti v vrtcih: analiza stanja. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šol-
stvo.
Millar, R., J. F. Osborne in M. Nott. 1998. »Science Education Fort the Future.«
School Science Review 80 (291): 19–24.
Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo. 1999.
Kurikulumzavrtce: predšolskavzgoja v vrtcih. Ljubljana: Ministrstvo za šol-
stvo in šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Parker, J., D. Heywood in N. Jolley. 2012. »Developing Pre-Service Primary Tea-
chers’ Perceptions of Cross-Curricular Teaching through Reflection on Le-
arning.« Teachers and Teaching 18 (6): 693–716.
Plevnik, M. 2021. »Mnenje vzgojiteljic in vzgojiteljev o kompetentnosti za vo-
denje gibalnih dejavnosti predšolskih otrok, upoštevajoč lastno gibalno
dejavnost.« Revija za elementarno izobraževanje 14 (3): 373–392.
Reid, A., in W. Scott. 2005. »Cross-Curricularity in the National Curriculum: Re-
flections on Metaphor and Pedagogy in Citizenship Education through
School Geography.« Pedagogy, Culture and Society 13 (2): 181–204.
Rennie, L., G. Venville in J. Wallace. 2013. KnowledgeThatCountsinaGlobalCom-
munity. New York: Routledge.
Ríordáin, M. N., J. Johnston in G. Walshe. 2016. »Making Mathematics and Sci-
ence Integration Happen Key Aspects of Practice.« International Journal of
Mathematical Education in Science and Technology 42 (2): 233–255.
128