Page 164 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 164

Barbara Zorman, Vladka Tucovič Sturman in Irina Lešnik Jeras


                       Haramija, D. 2014. »O prevladovanju estetskega nad poučnim v mladinski knji-
                          ževnosti.« Jezik in slovstvo 59 (2–3): 77–81.
                       Ingarden, R. 1990. Literarna umetnina. Prevedel F. Jerman. Ljubljana: ŠKUC,
                          Znanstveni inštitut Filozofske fakultete.
                       Jauss, H. R. 1978. Estetika recepcije: izbor studija. Prevedla D. Gojković. Beograd:
                          Nolit.
                       Jolles, A. 1993. Einfache Formen: Legende, Sage, Mythe, Rätsel, Spruch, Kasus, Me-
                          morabile, Märchen, Witz. Konzepte Der Sprach- Und Literaturwissenschaft.
                          Darmstadt: De Gruyter.
                       Kobe, M. 2004. »Vedež in začetki posvetnega mladinskega slovstva na Sloven-
                          skem: 1778–1850.« Doktorska disertacija, Univerza v Ljubljani.
                       Kolb,D.A.1984. Experiential Learning: Experience as the Source of Learning and
                          Development. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
                       Kordigel Aberšek, M. 1992. »Teoretične osnove komunikacijskega modela po-
                          učevanja mladinske književnosti.« Otrok in knjiga 19 (33): 82–97.
                       ———. 1994. Mladinskaliteratura,otrociinučitelji:komunikacijskimodel»pouče-
                          vanja« mladinske književnosti. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šol-
                          stvo in šport.
                       Krakar Vogel, B. 1991. Skicezaknjiževnodidaktiko. Ljubljana: Zavod za šolstvo in
                          šport.
                       Lešnik Jeras, I. 2023. »Učinki učnega pristopa drame v izobraževanju na recep-
                          cijo literarnega besedila.« Doktorska disertacija, Univerza na Primorskem.
                       Medved Udovič, V. 1972. »Analiza historije Rudija Šeliga Kdor skak, tisti hlap:
                          A-diplomski referat iz slovenske književnosti.« Diplomsko delo, Univerza v
                          Ljubljani.
                       ———. 1993. »Interpretacija književnih besedil za osnovno šolo: komunikacij-
                          ski model poučevanja književnosti v osnovni šoli.« Magistrsko delo, Uni-
                          verza v Ljubljani.
                       ———. 1997. »Pravljica v šolski praksi.« Pedagoška obzorja 12 (3–4): 103–124.
                       ———. 1998. »Literarna recepcija v osnovni šoli s posebnim poudarkom na
                          mladinski dramatiki.« Doktorska disertacija, Univerza v Ljubljani.
                       ———. 2000. Igra videza: teoretična izhodišča branja dramskih besedil v osnovni
                          šoli. Ljubljana: Rokus.
                       ———. 2008. »Igra vlog kot otrokova poustvarjalna dejavnost bralnega od-
                          ziva.« V Književnost v izobraževanju – cilji, vsebine, metode, uredila B. Krakar
                          Vogel, 431–446. Obdobja 25 – Metode in zvrsti. Ljubljana: Filozofska fakul-
                          teta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik.
                       ———. 2011. »Recepcija radijske igre za otroke in književna vzgoja.« V Meddi-
                          sciplinarnostvslovenistiki, uredila S. Kranjc, 307–312. Obodbja 30. Ljubljana:
                          Znanstvena založba Filozofske fakultete.
                       ———. 2015. »Med komunikacijskim in problemsko-ustvarjalnim poukom knji-
                          ževnosti.« Jezik in slovstvo 60 (3–4): 75–85.


                  164
   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169