Page 164 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 164
Barbara Zorman, Vladka Tucovič Sturman in Irina Lešnik Jeras
Haramija, D. 2014. »O prevladovanju estetskega nad poučnim v mladinski knji-
ževnosti.« Jezik in slovstvo 59 (2–3): 77–81.
Ingarden, R. 1990. Literarna umetnina. Prevedel F. Jerman. Ljubljana: ŠKUC,
Znanstveni inštitut Filozofske fakultete.
Jauss, H. R. 1978. Estetika recepcije: izbor studija. Prevedla D. Gojković. Beograd:
Nolit.
Jolles, A. 1993. Einfache Formen: Legende, Sage, Mythe, Rätsel, Spruch, Kasus, Me-
morabile, Märchen, Witz. Konzepte Der Sprach- Und Literaturwissenschaft.
Darmstadt: De Gruyter.
Kobe, M. 2004. »Vedež in začetki posvetnega mladinskega slovstva na Sloven-
skem: 1778–1850.« Doktorska disertacija, Univerza v Ljubljani.
Kolb,D.A.1984. Experiential Learning: Experience as the Source of Learning and
Development. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
Kordigel Aberšek, M. 1992. »Teoretične osnove komunikacijskega modela po-
učevanja mladinske književnosti.« Otrok in knjiga 19 (33): 82–97.
———. 1994. Mladinskaliteratura,otrociinučitelji:komunikacijskimodel»pouče-
vanja« mladinske književnosti. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šol-
stvo in šport.
Krakar Vogel, B. 1991. Skicezaknjiževnodidaktiko. Ljubljana: Zavod za šolstvo in
šport.
Lešnik Jeras, I. 2023. »Učinki učnega pristopa drame v izobraževanju na recep-
cijo literarnega besedila.« Doktorska disertacija, Univerza na Primorskem.
Medved Udovič, V. 1972. »Analiza historije Rudija Šeliga Kdor skak, tisti hlap:
A-diplomski referat iz slovenske književnosti.« Diplomsko delo, Univerza v
Ljubljani.
———. 1993. »Interpretacija književnih besedil za osnovno šolo: komunikacij-
ski model poučevanja književnosti v osnovni šoli.« Magistrsko delo, Uni-
verza v Ljubljani.
———. 1997. »Pravljica v šolski praksi.« Pedagoška obzorja 12 (3–4): 103–124.
———. 1998. »Literarna recepcija v osnovni šoli s posebnim poudarkom na
mladinski dramatiki.« Doktorska disertacija, Univerza v Ljubljani.
———. 2000. Igra videza: teoretična izhodišča branja dramskih besedil v osnovni
šoli. Ljubljana: Rokus.
———. 2008. »Igra vlog kot otrokova poustvarjalna dejavnost bralnega od-
ziva.« V Književnost v izobraževanju – cilji, vsebine, metode, uredila B. Krakar
Vogel, 431–446. Obdobja 25 – Metode in zvrsti. Ljubljana: Filozofska fakul-
teta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik.
———. 2011. »Recepcija radijske igre za otroke in književna vzgoja.« V Meddi-
sciplinarnostvslovenistiki, uredila S. Kranjc, 307–312. Obodbja 30. Ljubljana:
Znanstvena založba Filozofske fakultete.
———. 2015. »Med komunikacijskim in problemsko-ustvarjalnim poukom knji-
ževnosti.« Jezik in slovstvo 60 (3–4): 75–85.
164