Page 165 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 165
Vloga Vide Medved Udovič pri razvoju didaktike književnosti
———. 2019. »Književni pouk v osnovni šoli med tradicijo in sodobnostjo: oži-
vljanje žanrov slovstvene folklore pri mladih bralcih.« Jezik in slovstvo 64
(1): 29–38.
Medved Udovič, V., in M. Mejak. Neobjavljeno. »Recepcija otroške in mladinske
lirike v didaktičnih gradivih.«
Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo. 2011.
Učninačrt:programosnovnašola;slovenščina. Uredila M. Poznanovič. Ljub-
ljana: Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije za šol-
stvo.
Pavis, P. 1997. Gledališkislovar. Prevedel I. Lampret. Ljubljana: Mestno gledališče
ljubljansko.
Propp, V. J. 2005. Morfologija pravljice. Prevedla L. Dejak. Ljubljana: Studia Hu-
manitatis.
Rosandić, D. 1974. Metodičke osnove suvremene nastave hrvatskog ili srpskog je-
zika i književnosti u srednjoj školi. Zagreb: Školska knjiga.
———. 1991. Metodika književne vzgoje. Prevedel J. Lipnik. Maribor: Obzorja.
Saksida, I. 1991a. »Nekaj vprašanj iz teorije mladinske književnosti.« Otrok in
knjiga 18 (31): 23–42.
———.1991b.»Nekajvprašanjizteorijemladinskeknjiževnosti.«Otrokinknjiga
18 (32): 5–33.
———. 2000. Spremna beseda. V Igra videza: teoretična izhodišča branja dram-
skihbesedilvosnovnišoli, uredila V. Medved Udovič, zavihek. Ljubljana: Ro-
kus.
———. 2014. »Eleganca resnosti branja mladinske književnosti.« Jezik in slov-
stvo 59 (2–3): 83–89.
Spolin, V. 1980. Improvizacijske vaje. Ljubljana: Mestno gledališče ljubljansko.
Šircelj, M.,M. Kobein A.Gerlovič. 1972. Ura pravljic. Ljubljana: Mladinska knjiga.
Ubersfeld, A. 1996. Lire le théâtre I. Pariz: Belin.
Univerza na Primorskem. 2014. »Prejemnica nagrade RS za izjemne dosežke
na področju visokega šolstva je dr. Vida Medved Udovič.« Univerza na
Primorskem, 3. oktober. https://www.upr.si/sl/medijski-center/novosti-in-
obvestila/prejemnica-nagrade-rs-za-izjemne-dosezke-na-podrocju
-visokega-solstva-je-dr-vida-medved-udovic.
The Role of Vida Medved Udovič in the Development
of the Didactics of Literature
The paper analyses the fundamental components and characteristics of Vida
Medved Udovič’s scientific opus and places the latter both in the context of
the development of Slovenian literary didactics and the activities of the Fac-
ulty of Education of the University of Primorska. Vida Medved Udovič hasmade
a key contribution to the development of the communication model of liter-
ary education by combining pedagogical and research insights, especially in
165