Page 289 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 289

Vključevanje in delo z ukrajinskimi učenci v slovenskih osnovnih šolah


                  Douglas, P., M. Cetron in P. Spiegel. 2019. »Definitions Matter: Migrants, Immi-
                     grants, Asylum Seekers and Refugees.« Journal of Travel Medicine 26 (2):
                     taz005.
                  International Organization for Migration. 2006. Glosar migracij. Mednarodno
                     migracijsko pravo 8. Ženeva: International Organization for Migration.
                  ———. 2024. Ukraine & Neighbouring Countries 2022–2024: 2 Years of Response.
                     Ženeva: International Organization for Migration.
                  InternationalRescueCommittee.2022.SupportingUkrainianStudentsinSchools
                     and Youth Programmes. London: International Rescue Committee.
                  Jakavonyt˙ e-Staškuvien˙ e, D. 2023. »Models for Organising the Education of
                     Ukrainian Children Who Have Fled the War in Lithuanian Municipalities:
                     Psychological, Material and Linguistic Support.« Social Sciences 12 (6): 334.
                  Karaagac, D., B. Bilecen in R. Veenstra. 2022. »Uncertainties Shaping Parental
                     Educational Decisions.« Frontiers in Human Dynamics 4:920229.
                  Kociper, T.,L.TorkarinK.S.Ermenc. 2018.»Vlogašolskegasvetovalnegadelavca
                     prideluzučenci begunciinpriseljenci.« Šolskosvetovalnodelo 22 (1): 24–31.
                  Legat, S. 2024. »Vključevanje ukrajinskih učencev v slovenske osnovne šole.«
                     Magistrsko delo, Univerza v Mariboru.
                  Lesar, I. 2013. Šola za vse? Ideja inkluzije v šolskih sistemih. Ljubljana: Pedagoška
                     fakulteta.
                  Mesa-Vieira, C.,A. D.Haas,D.Buitrago-Garcia,Z.M.Roa-Diaz, B. Minder, M.
                     Gamba, D. Salvador, Jr. idr. 2022. »Mental Health of Migrants with Pre-
                     Migration Exposure to Armed Conflict: A Systematic Review and Meta-
                     Analysis.« Lancet Public Health 7 (5): 469–481.
                  Mikuš-Kos, A. 2016. »Vloga šolskih svetovalnih delavcev ob otrocih beguncih.«
                     Šolsko svetovalno delo 20 (1–2): 13–23.
                  Mikuš-Kos, A., F. Zlatar, M. Uzelac in P. Jamšek. 2017. Priročnik za psihosocialno
                     pomoč otrokom beguncem. Radovljica: Didakta.
                  Mlinarević, V., in K. Duka. 2023. »Inicijalna izobrazba učitelja za odgoj i obrazo-
                     vanje iz ustanova socijalne skrbi u inkluzivnoj školi.« Školskivjesnik:časopis
                     za pedagogijsku teoriju i praksu 72 (2): 4–21.
                  Novak, M. 2017. »Vključenost otrok priseljencev, beguncev v vzgojno-izobraže-
                     valni sistem v Republiki Sloveniji.« Vzgoja in izobraževanje 48 (1–2): 32–33.
                  Parmigiani, D., D. Spulber, A. Ambrosini, A. Molinari, E. Nicchia, M. Pario, A. Pe-
                     devilla idr. 2023. »Educational Strategiesto Support the Inclusion of Displa-
                     ced Pupils from Ukraine in Italian Schools.« International Journal of Educa-
                     tional Research Open 4: 100255.
                  Peček, M.,in I.Lesar.2006. Pravičnost slovenske šole: mit ali realnost. Ljubljana:
                     Sophia.
                  Pižorn, K., A. Lipavic Oštir in J. Žmavc, ur. 2022. Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljub-
                     ljana: Pedagoški inštitut.
                  Resman, M. 2003. »Interkulturna vzgoja in svetovanje.« Sodobnapedagogika 54
                     (1): 60–79.
                                                                           289
   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294