Page 289 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 289
Vključevanje in delo z ukrajinskimi učenci v slovenskih osnovnih šolah
Douglas, P., M. Cetron in P. Spiegel. 2019. »Definitions Matter: Migrants, Immi-
grants, Asylum Seekers and Refugees.« Journal of Travel Medicine 26 (2):
taz005.
International Organization for Migration. 2006. Glosar migracij. Mednarodno
migracijsko pravo 8. Ženeva: International Organization for Migration.
———. 2024. Ukraine & Neighbouring Countries 2022–2024: 2 Years of Response.
Ženeva: International Organization for Migration.
InternationalRescueCommittee.2022.SupportingUkrainianStudentsinSchools
and Youth Programmes. London: International Rescue Committee.
Jakavonyt˙ e-Staškuvien˙ e, D. 2023. »Models for Organising the Education of
Ukrainian Children Who Have Fled the War in Lithuanian Municipalities:
Psychological, Material and Linguistic Support.« Social Sciences 12 (6): 334.
Karaagac, D., B. Bilecen in R. Veenstra. 2022. »Uncertainties Shaping Parental
Educational Decisions.« Frontiers in Human Dynamics 4:920229.
Kociper, T.,L.TorkarinK.S.Ermenc. 2018.»Vlogašolskegasvetovalnegadelavca
prideluzučenci begunciinpriseljenci.« Šolskosvetovalnodelo 22 (1): 24–31.
Legat, S. 2024. »Vključevanje ukrajinskih učencev v slovenske osnovne šole.«
Magistrsko delo, Univerza v Mariboru.
Lesar, I. 2013. Šola za vse? Ideja inkluzije v šolskih sistemih. Ljubljana: Pedagoška
fakulteta.
Mesa-Vieira, C.,A. D.Haas,D.Buitrago-Garcia,Z.M.Roa-Diaz, B. Minder, M.
Gamba, D. Salvador, Jr. idr. 2022. »Mental Health of Migrants with Pre-
Migration Exposure to Armed Conflict: A Systematic Review and Meta-
Analysis.« Lancet Public Health 7 (5): 469–481.
Mikuš-Kos, A. 2016. »Vloga šolskih svetovalnih delavcev ob otrocih beguncih.«
Šolsko svetovalno delo 20 (1–2): 13–23.
Mikuš-Kos, A., F. Zlatar, M. Uzelac in P. Jamšek. 2017. Priročnik za psihosocialno
pomoč otrokom beguncem. Radovljica: Didakta.
Mlinarević, V., in K. Duka. 2023. »Inicijalna izobrazba učitelja za odgoj i obrazo-
vanje iz ustanova socijalne skrbi u inkluzivnoj školi.« Školskivjesnik:časopis
za pedagogijsku teoriju i praksu 72 (2): 4–21.
Novak, M. 2017. »Vključenost otrok priseljencev, beguncev v vzgojno-izobraže-
valni sistem v Republiki Sloveniji.« Vzgoja in izobraževanje 48 (1–2): 32–33.
Parmigiani, D., D. Spulber, A. Ambrosini, A. Molinari, E. Nicchia, M. Pario, A. Pe-
devilla idr. 2023. »Educational Strategiesto Support the Inclusion of Displa-
ced Pupils from Ukraine in Italian Schools.« International Journal of Educa-
tional Research Open 4: 100255.
Peček, M.,in I.Lesar.2006. Pravičnost slovenske šole: mit ali realnost. Ljubljana:
Sophia.
Pižorn, K., A. Lipavic Oštir in J. Žmavc, ur. 2022. Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljub-
ljana: Pedagoški inštitut.
Resman, M. 2003. »Interkulturna vzgoja in svetovanje.« Sodobnapedagogika 54
(1): 60–79.
289