Page 29 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 29

Zgodovinski pregled razvoja termina in koncepta učnih oblik na Slovenskem


                  Felbiger, I. 1777. Jedro metodne knjige. Prevedel J. N. Edling. Dunaj: Edlen von
                     Kurzböck.
                  Gogala, S. 1966. Obča metodika. Ljubljana: Državna založba Slovenije.
                  Gudjons, H. 2007. Frontalunterricht: Neu Entdeckt Integration in offene Unterri-
                     chtsformen. Bad Heilbrunn: Klinkhardt.
                  Ivanuš Grmek, M.,in M.JavornikKrečič. 2011. Osnove didaktike. Maribor: Peda-
                     goška fakulteta.
                  Jank, W., in H. Meyer. 2006. Didaktični modeli. Prevedla M. Javornik. Ljubljana:
                     Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
                  Koletić, M. 1975. »Delovne oblike, metode in sredstva pri pouku.« V Pedagogika
                     2, uredili L. Krnet, N. Podkonjak, V. Schmidt in P. Šimleša, 407–468. Ljub-
                     ljana: Državna založba Slovenije.
                  Kramar, M. 2009. Pouk. Nova Gorica: Educa.
                  Kubale, V. 1999. Sodobno oblikovanje učnega procesa. Maribor: samozaložba.
                  Kubale, V. 2015. Skupinska učna oblika. Maribor: samozaložba.
                  Lavrnja, I. 1996. Poglavlja iz didaktike. Reka: Pedagoški fakultet.
                  Marentič Požarnik, B. 1987. Nova pota v izobraževanju učiteljev. Ljubljana: Dr-
                     žavna založba Slovenije.
                  Marion, D. 196?. Didaktika. Groblje: Višja gospodinjska šola.
                  Okoliš, S. 2008. Zgodovina šolstva na Slovenskem. Ljubljana: Slovenski šolski
                     muzej.
                  Pibrovec, L. 1929. Osnovni razred v luči sedanjih vzgojnodidaktičnih načel. Ljub-
                     ljana: Šolska matica.
                  Plešec Gasparič, R. 2019. »Učne oblike v tradicionalnem učnem procesu in pri
                     didaktičniinovacijiobrnjenoučenjeinpoučevanje.«Doktorskadisertacija,
                     Univerza v Ljubljani.
                  Plešec Gasparič, R., in M. Valenčič Zuljan. 2019. »Učne oblike v osnovni šoli in
                     obrnjeno učenje in poučevanje.«Revijazaelementarnoizobraževanje12 (3):
                     267 290.
                  Pletenac, V. 1991. »Nastavni oblici.« V Osnove didaktike, uredil I. Klarić, 95–97.
                     Zagreb: Školske novine.
                  Podhostnik, K. 1981. Didaktika. Ljubljana: Pedagoška akademija.
                  Poljak, V. 1974. Didaktika. Ljubljana: Državna založba Slovenije.
                  Přihoda, V. 1930. Racionalisace školství. Praga: Orbis.
                  Přihoda, V. 1936/1937. »Idejna osnova čsl. reformnih šol.« Popotnik, 3–6.
                  Strmčnik, F. 1978. Sodobna šola v luči programiranega pouka. Ljubljana: DDU
                     Univerzum.
                  Strmčnik,F.1987. Sodobnašolavlučiučnediferenciacijeinindividualizacije.Ljub-
                     ljana: Zveza organizacij za tehnično kulturo Slovenije.
                  Strmčnik, F. 2001. Didaktika: osrednje teoretične teme. Ljubljana: Znanstveni in-
                     štitut Filozofske fakultete.
                  Šilih, G. 1936a. »Problematika učnih oblik v sodobni narodni šoli.« Popotnik 57
                     (7–8): 151–156.
                                                                            29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34