Page 365 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 365

Razvoj inkluzije najmlajših


             Preglednica 4 Strinjanje s trditvami, ki se nanašajo na doživljanje lastne kompetentnosti
                         in na sodelovanje z drugimi strokovnimi delavkami, ki so zaposlene v oddelkih
                         s PP za predšolske otroke znotraj rednih vrtcev
             Trditve                                   Stopnja strinjanja   AS   SO
                                                                    
             Čutim, da imam dovolj znanja in ustre-  f               ,  ,
             znih kompetenc za delo v oddelku s PP.  f()  ,  ,,  ,  ,
             V oddelkih s PP v okviru rednega vrtca  f               ,  ,
             vse strokovne delavke skupno sodelu-  f()  ,  ,  ,  ,  ,
             jemo, načrtujemo, izvajamo in evalviramo
             pedagoško delo.
             S strok. delavkami z drugih oddelkov s PP  f            ,  ,
             se povezujem, sodelujem in izmenjujem  f()  ,  ,,  ,  ,
             izkušnje ter primere dobre prakse.
             S strokovnimi delavkami z drugih oddel-  f            ,  ,
             kov s PP si znanja in izkušnje izmenju-  f()  ,  ,  ,  ,  ,
             jemo na medkolegialnih hospitacijah.
             S strokovnimi delavkami z drugih oddel-  f             ,,
             kov s PP si znanja in izkušnje izmenju-  f()  ,  ,  ,  ,  ,
             jemo na strokovnih aktivih.
             S strokovnimi delavkami z drugih oddel-  f             ,  ,
             kov s PP si medsebojno pomagamo.  f()  ,,  ,  ,  ,

             Opombe  1 – »Sploh se ne strinjam«, 2 – »Ne strinjam se«, 3 – »Niti niti«, 4 – »Strinjam se«, 5 – »Povsem
             se strinjam«.


                  Sodelovanje in skupno poučevanje vseh, ki smo odgovorne za otroke,
                  je izrednega pomena. Menim, da je ključno za otrokov napredek na
                  vseh področjih razvoja. Sodelovanje vpliva tudi na klimo, ki vlada v od-
                  delku in nasploh v enoti. Dobra klima vpliva na to, da se čutimo manj
                  obremenjene, več si medsebojno pomagamo, delimo odgovornosti,
                  delo [...]. Posledično pa vse to vpliva na počutje otrok, njihovo aktiv-
                  nost pri učenju in tudi na naš odnos s starši otrok.


               Glede trditev, ki ugotavljajo sodelovanje anketiranih s strokovnimi delav-
             kami drugih oddelkov s PP, pa vidimo, da je šibkejše (AS = 3,4; SO = 1,32). An-
             ketirane se v največjem deležu strinjajo (36,8) oz. povsem strinjajo (21,1)
             s trditvijo, da si medsebojno pomagajo, skoraj četrtina pa se jih ne strinja oz.
             sploh ne strinja s tem. To dodatno potrdi tudi rezultat glede trditve, da si iz-
             kušnje izmenjujejo na strokovnih aktivih, ki ima srednjo vrednost, torej 3 (AS
             = 3,0; SO = 1,35): strinja se jih 33,3, kar 21,1 pa se jih sploh ne strinja. Tretjina


                                                                            365
   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370