Page 398 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 398

Mateja Gačnik, Denia Savarin in Andreja Istenič


                       Ivačič, A. 2016. »Težave pri pisanju in razvojna disgrafija v osnovni šoli: razlike
                          med dečki in deklicami.« Magistrsko delo, Univerza v Ljubljani.
                       Kaisar,S.2020.»DevelopmentalDyslexiaDetectionusingMachineLearningTe-
                          chniques? A Survey.« ICT Express 6 (3): 181–184.
                       Kirby, P. 2020. »Dyslexia Debated, Then and Now: A Historical Perspective on
                          the Dyslexia Debate.« Oxford Review of Education 46 (4): 472–486.
                       Kirby, P.,inM.J.Snowling. 2022. Dyslexia: A History. Montreal: McGill-Queen’s
                          University Press.
                       Klemenčič Mirazchiyski, E., in P. V. Mirazchiyski. 2023. Mednarodna raziskava
                          bralne pismenosti (IEA PIRLS 2021): nacionalno poročilo – prvi rezultati. Ljub-
                          ljana: Pedagoški inštitut.
                       Košak Babuder, M., B. Korun, E. Štarkl, G. Nenadović, D. Boben, E. Stanković, S.
                          Jakop, L. Vranješ idr. 2021. »Računalniško podprto prepoznavanje zgodnjih
                          znakov disleksije.« Uporabna Informatika 29 (2): 113–128.
                       Kuerten, A. B., M. B. Mota in K. Segaert. 2020. »Developmental Dyslexia: A Con-
                          densed Review of Literature.« Ilha do Desterro 72 (3): 249–270.
                       Lebeničnik, M., I. Pitt in A. Istenič Starčič. 2020. »Optimal Multimedia Combina-
                          tion for Students with Dyslexia.« Metodološki zvezki 17 (2): 30–48.
                       León, A. M., C. B. Bravo in A. R. Fernández. 2017. »Review of Android and iOS
                          Tablet Apps in Spanish to Improve Reading and Writing Skills of Children
                          with Dyslexia.« Procedia - Social and Behavioral Sciences 237:1383–1389.
                       Magajna, L. 1994. »Razvoj bralnih strategij – vloga kognitivnega in fonološkega
                          razvoja ter fonološke strukture jezika.« Doktorska disertacija, Univerza v
                          Ljubljani.
                       Magajna, L.,G. Č.Vogrinčič, M. Kavkler, S.Pečjak inK. Bregar-Golobič. 2008.
                          Učne težave v osnovni šoli: koncept dela. Ljubljana: Zavod Republike Slove-
                          nije za šolstvo.
                       Miciak, J., in J. M. Fletcher. 2020. »The Critical Role of Instructional Response for
                          Identifying Dyslexia and Other Learning Disabilities.« Journal of Learning
                          Disabilities 53 (5): 343–353.
                       Ostertagova, E., O. Ostertag in J. Kováč. 2014. »Methodology and Application
                          of the Kruskal-Wallis Test.« Applied Mechanics and Materials 611:115–120.
                       Ozbič, M., in A. Štrekelj. 2009. »Causes of Dictation Difficulties of Bilingual Stu-
                          dents with Learning Difficulties.« Pedagoška obzorja 24 (2): 117–130.
                       Padežnik, K. 2009. »Spremljanje določenih področij pri pisanju nareka v prvem
                          triletju.« Diplomska naloga, Univerza v Mariboru.
                       Palacios, A., L. Sánchez, I. Couso in S. Destercke. 2016. »An Extension of the FU-
                          RIA Classification Algorithm to Low Quality Data through Fuzzy Rankings
                          and Its Application to the Early Diagnosis of Dyslexia.« Neurocomputing
                          176:60–71.
                       Paradis, M. 2011. »Principles Underlying the Bilingual Aphasia Test (BAT) and Its
                          Uses.« Clinical Linguistics and Phonetics 25 (6–7): 427–443.


                  398
   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403