Page 398 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 398
Mateja Gačnik, Denia Savarin in Andreja Istenič
Ivačič, A. 2016. »Težave pri pisanju in razvojna disgrafija v osnovni šoli: razlike
med dečki in deklicami.« Magistrsko delo, Univerza v Ljubljani.
Kaisar,S.2020.»DevelopmentalDyslexiaDetectionusingMachineLearningTe-
chniques? A Survey.« ICT Express 6 (3): 181–184.
Kirby, P. 2020. »Dyslexia Debated, Then and Now: A Historical Perspective on
the Dyslexia Debate.« Oxford Review of Education 46 (4): 472–486.
Kirby, P.,inM.J.Snowling. 2022. Dyslexia: A History. Montreal: McGill-Queen’s
University Press.
Klemenčič Mirazchiyski, E., in P. V. Mirazchiyski. 2023. Mednarodna raziskava
bralne pismenosti (IEA PIRLS 2021): nacionalno poročilo – prvi rezultati. Ljub-
ljana: Pedagoški inštitut.
Košak Babuder, M., B. Korun, E. Štarkl, G. Nenadović, D. Boben, E. Stanković, S.
Jakop, L. Vranješ idr. 2021. »Računalniško podprto prepoznavanje zgodnjih
znakov disleksije.« Uporabna Informatika 29 (2): 113–128.
Kuerten, A. B., M. B. Mota in K. Segaert. 2020. »Developmental Dyslexia: A Con-
densed Review of Literature.« Ilha do Desterro 72 (3): 249–270.
Lebeničnik, M., I. Pitt in A. Istenič Starčič. 2020. »Optimal Multimedia Combina-
tion for Students with Dyslexia.« Metodološki zvezki 17 (2): 30–48.
León, A. M., C. B. Bravo in A. R. Fernández. 2017. »Review of Android and iOS
Tablet Apps in Spanish to Improve Reading and Writing Skills of Children
with Dyslexia.« Procedia - Social and Behavioral Sciences 237:1383–1389.
Magajna, L. 1994. »Razvoj bralnih strategij – vloga kognitivnega in fonološkega
razvoja ter fonološke strukture jezika.« Doktorska disertacija, Univerza v
Ljubljani.
Magajna, L.,G. Č.Vogrinčič, M. Kavkler, S.Pečjak inK. Bregar-Golobič. 2008.
Učne težave v osnovni šoli: koncept dela. Ljubljana: Zavod Republike Slove-
nije za šolstvo.
Miciak, J., in J. M. Fletcher. 2020. »The Critical Role of Instructional Response for
Identifying Dyslexia and Other Learning Disabilities.« Journal of Learning
Disabilities 53 (5): 343–353.
Ostertagova, E., O. Ostertag in J. Kováč. 2014. »Methodology and Application
of the Kruskal-Wallis Test.« Applied Mechanics and Materials 611:115–120.
Ozbič, M., in A. Štrekelj. 2009. »Causes of Dictation Difficulties of Bilingual Stu-
dents with Learning Difficulties.« Pedagoška obzorja 24 (2): 117–130.
Padežnik, K. 2009. »Spremljanje določenih področij pri pisanju nareka v prvem
triletju.« Diplomska naloga, Univerza v Mariboru.
Palacios, A., L. Sánchez, I. Couso in S. Destercke. 2016. »An Extension of the FU-
RIA Classification Algorithm to Low Quality Data through Fuzzy Rankings
and Its Application to the Early Diagnosis of Dyslexia.« Neurocomputing
176:60–71.
Paradis, M. 2011. »Principles Underlying the Bilingual Aphasia Test (BAT) and Its
Uses.« Clinical Linguistics and Phonetics 25 (6–7): 427–443.
398