Page 119 - Hozjan, Dejan, ur., 2015. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 119
lvacija doseganja kompetenc v podiplomskem študijskem programu

zgolj 1 od 5 točk (torej bi lahko rekli, da dosegajo zgolj 20 % kompetence). Pri ostalih skupi-
nah kompetenc dosega ¾ anketirancev vsaj polovico možnih točk.

Kompetenčne skupine diplomantov

Za boljši pregled nad strukturo doseganja kompetenc z vidika diplomantov smo anketiran-
ce na podlagi skupne vsote točk v vprašalniku o kompetencah razdelili v skupine. Največje
možno število točk, ki pomeni, da je diplomant osvojil vse kompetence, je bilo 35. Upošte-
vajoč možnost, da diplomant v vprašalniku dosegel nobene točke, smo 36 možnih vredno-
sti vsote enakomerno razdelili v 4 enako široke razrede (po 8 točk), ki predstavljajo 4 sku-
pine diplomantov:

- ZELO KOMPETENTEN: izkazuje večino kompetenc na vseh področjih (27–35
točk)

- KOMPETENTEN: izkazuje večino kompetenc, vendar ima šibkejše področje (18–26
točk)

- MANJ KOMPETENTEN: izkazuje nekaj kompetenc na večini področij (9–17
točk)

- NEKOMPETENTEN: izkazuje nič ali zgolj nekaj kompetenc (0–8 točk)

Preglednica 11: Skupine diplomantov glede na doseganje vseh kompetenc.

Kompetenčna skupina Točke Število Delež
Zelo kompetentni 27–35 22 67 %
Kompetentni 18–26 8 24 %
Manj kompetentni 9–17 3 9%
Nekompetentni 0–8 0 0%
Skupaj 33 100 %

Pregled strukture skupin pokaže, da je porazdelitev neenakomerna v korist boljšega
doseganja kompetenc. Največ anketirancev je v skupini »Zelo kompetentni«, in sicer dobri
dve tretjini. Nadalje skoraj četrtina anketirancev sodi v skupino »Kompetentni«, ki dose-
gajo več kot polovico možne vsote. Med manj kompetentne sodijo trije anketirani, nekom-
petentnih pa po rezultatih ankete ni bilo.

Izdelava kompetenčnega profila

Zgoraj predstavljene rezultate smo uredili v grafični prikaz, ki predstavlja sliko kompetenč-
nega profila diplomantov. Zaradi različnih vrednosti posameznih skupin kompetenc smo
za izdelavo kompetenčnega profila izračunali relativno vrednost doseganja kompetenc.
Vrednost, ki smo jo uporabili za izris grafa, je relativna povprečna vrednost doseženih točk
v posamezni skupini kompetenc.

Kompetenčni profil je prikazan z mrežnim diagramom, pri čemer zunanje meje pred-
stavljajo doseganje kompetence v celoti, notranje pa delež dosežene kompetence. Dosežene
kompetence ponazarja črta, ki povezuje oglišča grafa. Interpretacija kompetenčnega profila
je smiselna ob upoštevanju ugotovitev iz analize rezultatov anketiranja in ugotovitev sku-
pinskih intervjujev.

117
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124