Page 228 - Moretti, Melita, in Mirko Markič (ur.). 2017. Organizacijska kultura in organizacijska klima: Teorija, praksa in raziskave v Sloveniji. Koper. Založba Univerze na Primorskem
P. 228
Organizacijska kultura in organizacijska klima

V primeru dejavnika strokovnega usposabljanja in izobraževanja so
najboljše ocene prisodili zaposleni v Termah B, ki jim zopet sledijo zapos-
leni iz Term A. Zaposleni v Termah M in Termah L najslabše ocenjuje-
jo te dejavnike.

228

Slika 11.2: Strokovna usposobljenost in učenje

Tudi v primeru odnosa do kakovosti sta na prvih mestih Terme B
in Terme A, pri čemer pa moramo poudariti, da so v tem primeru sre-
dnje vrednosti nekoliko bolj izenačene, nobeno izmed zdravilišč ne iz-
stopa posebej. Najslabšo oceno so pri tem dejavniku prisodili zaposleni
v Termah G.

Slika 11.3: Odnos do kakovosti

S sistemom nagrajevanja so najbolj zadovoljni zaposleni v Termah B,
ki jim sledijo zaposleni v Termah A. Preostala zdravilišča so pri tem de-
   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233