Page 229 - Moretti, Melita, in Mirko Markič (ur.). 2017. Organizacijska kultura in organizacijska klima: Teorija, praksa in raziskave v Sloveniji. Koper. Založba Univerze na Primorskem
P. 229
11: Organizacijska klima v slovenskih zdraviliščih

javniku nekako izenačena, nobeno ne izstopa niti v pozitivnem niti v ne-
gativnem smislu.

229

Slika 11.4: Nagrajevanje

Prav tako so s področjem komuniciranja najbolj zadovoljni zaposleni
v Termah B, zopet pa so na drugem mestu Terme A. Najslabše to podro-
čje ocenjujejo zaposleni v Termah G, ki jim sledijo Terme J.

Slika 11.5: Notranje komuniciranje

Kot že v nekaj primerih pred tem, tudi notranje odnose najboljše oce-
njujejo zaposleni v Termah B, ki jim sledijo zaposleni iz Term A. Lahko
pa rečemo, da so vsi anketirani dokaj zadovoljni s tem področjem, saj no-
beno izmed zdravilišč ne izstopa v negativnem smislu, torej so povprečne
ocene enake ali preko 3.
   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234