Page 94 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 94
ematični pouk v prvem triletju osnovne šole

Preglednica 7.2 Matematični sklopi in vsebine teme Aritmetike in algebre v prvem
vzgojno-izobraževalnem obdobju (85 ur, 90 ur, 115 ur)

Sklop 1. razred 2. razred 3. razred

Naravna števila in Naravna števila do 20 Naravna števila do Naravna števila do
število 0 1000
in število 0 100 in število 0

Računske operacije Seštevanje in odšte- Seštevanje in odšte- Seštevanje in odšte-
in njihove lastnosti vanje v množici na- vanje v množici na- vanje v množici na-
ravnih števil do 20 ravnih števil do 100 ravnih števil do 1000
Zakon o zamenjavi Uvod v množenje in Poštevanka in količ-
(a + b = b + a) deljenje niki
Operacija dopolnje- Operacija dopolnje-
vanja (a ± = b, vanja (a ± = b,

± a = b) ± a = b)
Zakon o zamenjavi in Operacija dopolnje-
zakon o združevanju vanja ( · a = b,
seštevancev (komu- a · = b, : a = b,
tativnost in asociativ- (a = 0))
nost) Zakon o zamenjavi in
zakon o združevanju
za seštevanje in mno-
ženje (komutativnost
in asociativnost se-
števanja in množe-
nja)
Vloga števil 0 in 1 pri
računskih operacijah
Številski izrazi

Racionalna števila Deli celote (polovica, Deli celote
tretjina, četrtina)

Opombe Povzeto po Zavod Republike Slovenije za šolstvo (2011).

Preglednica 7.3 Matematični sklopi in vsebine teme Logike in jezika v prvem
vzgojno-izobraževalnem obdobju (22 ur, 20 ur, 20 ur)

Sklop 1. razred 2. razred 3. razred

Logika in jezik Množice Množice Množice
Predstavitev množic Predstavitev množic Predstavitev množic
(Euler-Vennov, Car- (Euler-Vennov, Car- (Euler-Vennov, Car-
rollov in drevesni pri- rollov in drevesni pri- rollov in drevesni pri-
kaz) kaz) kaz)
Puščični prikaz Puščični prikaz Puščični prikaz
Relacije Relacije Relacije

Opombe Povzeto po Zavod Republike Slovenije za šolstvo (2011).

določeno pokazano znanje učencev še zadovoljivo (  nalog, čas reševanja,
natančnost izdelave . . .) (Strmčnik, 2001).

92
   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99