Page 118 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 118
el problemskega pouka geometrije z IKT
Obsegi in ploščine trikotnikov in šririkotnikov
Obseg likov
Paralelogrami Trapezi Deltoidi Trikotniki
Aktivnost z modeli Aktivnost z uporabo IKT
Izpeljava obrazca za ploščino
E-gradiva
Konceptualna znanja Proceduralna znanja Problemska znanja
Uporaba znanja
Slika . Predvidena učna pot
tevnostnih stopenj in s tem soustvarjanje učne poti ter napredek po lastnem
tempu in v nivoju zahtevnosti.
Učenci vsebine raziskujejo samostojno, s pomočjo »kažipota« na vodenem
učnem listu in v spletni učilnici (slika .), kjer se nahajajo povezave do pre-
dlaganih gradiv. Na vodenih učnih listih so navedene priporočene dejavnosti,
prostor za zapis pomembnih ugotovitev in drugih zabeležk ter pripravljene
priloge za preoblikovanje likov.
Učenci, ki želijo izvedeti več, lahko poiščejo dodatno gradivo, s pomočjo
katerega predelajo izbrano vsebino. Učenci so aktivni ustvarjalci v procesu
učenja, učitelj pa njihovo delo spremlja, po potrebi (v primeru nerazumeva-
nja) usmerja, jih spodbuja ter nudi dodatne povratne informacije. Učitelj se
tako lahko posveti posameznikom, ki potrebujejo njegovo pomoč in jim po-
maga na njihovi učni poti.
Po vsakem sklopu učenci rešujejo vrsto nalog iz vsebin, ki so jih predelali v
posameznem sklopu.
Obsegi in ploščine trikotnikov in šririkotnikov
Obseg likov
Paralelogrami Trapezi Deltoidi Trikotniki
Aktivnost z modeli Aktivnost z uporabo IKT
Izpeljava obrazca za ploščino
E-gradiva
Konceptualna znanja Proceduralna znanja Problemska znanja
Uporaba znanja
Slika . Predvidena učna pot
tevnostnih stopenj in s tem soustvarjanje učne poti ter napredek po lastnem
tempu in v nivoju zahtevnosti.
Učenci vsebine raziskujejo samostojno, s pomočjo »kažipota« na vodenem
učnem listu in v spletni učilnici (slika .), kjer se nahajajo povezave do pre-
dlaganih gradiv. Na vodenih učnih listih so navedene priporočene dejavnosti,
prostor za zapis pomembnih ugotovitev in drugih zabeležk ter pripravljene
priloge za preoblikovanje likov.
Učenci, ki želijo izvedeti več, lahko poiščejo dodatno gradivo, s pomočjo
katerega predelajo izbrano vsebino. Učenci so aktivni ustvarjalci v procesu
učenja, učitelj pa njihovo delo spremlja, po potrebi (v primeru nerazumeva-
nja) usmerja, jih spodbuja ter nudi dodatne povratne informacije. Učitelj se
tako lahko posveti posameznikom, ki potrebujejo njegovo pomoč in jim po-
maga na njihovi učni poti.
Po vsakem sklopu učenci rešujejo vrsto nalog iz vsebin, ki so jih predelali v
posameznem sklopu.