Page 122 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 122
el problemskega pouka geometrije z IKT
, m
, m m
Družina Novak želi okoli pašnika , m
postaviti ograjo. Ograja ima povsod
enako višino. Koliko ograje potrebujejo?
Koliko bodo plačali za ograjo, če je cena
metra ograje v dolžino ?
Slika . Pašnik – problemska naloga z vizualno oporo (povzeto po Tratar idr., , str. )
Obseg štirikotnika je , cm. Stranica a je dolga , cm, stranica c je dolga , cm. Izračunaj
dolžini stranic b in d, če veš, da sta enako dolgi.
Slika . Indirektna naloga brez slikovne opore (povzeto po Tratar idr., , str. )
Obseg deltoida je cm. Stranica a je za cm daljša od stranice c. Izračunaj dolžini obeh
stranic.
Slika . Indirektna naloga brez vizualne opore (povzeto po Tratar idr., , str. )
število nalog in težavnost, kar mu omogoča napredovanje po lastnem
tempu in glede na lastne zmožnosti. Pri reševanju si lahko pomaga tudi
z uporabo priloženega računala. Didaktična igra je v angleškem jeziku,
vendar so priložena navodila v slovenskem jeziku.
. Naloga Pašnik (slika .) je problemska naloga z realno življenjsko situa-
cijo. Učenec mora besedilo problema z vizualno oporo pretvoriti v ma-
tematični jezik, s slike prebrati ustrezne podatke ter oblikovati ustrezno
strategijo za rešitev problema.
. Sledita indirektni nalogi brez vizualne opore (sliki . in .), kjer mora
učenec dodatno upoštevati lastnosti likov. Podani so obseg ter dolžine
določenih stranic, učenec mora ob dodanih pogojih izračunati dolži-
no neznane stranice. Pomembna pri reševanju je natančno narisana in
ustrezno označena skica. Stremimo k temu, da učenec tudi sistematič-
no zapiše potek reševanja naloge. Obe nalogi ponujata možnost po-
novnega reševanja danega primera ali izbiro novega primera. Zagoto-
vljena je povratna informacija.
, m
, m m
Družina Novak želi okoli pašnika , m
postaviti ograjo. Ograja ima povsod
enako višino. Koliko ograje potrebujejo?
Koliko bodo plačali za ograjo, če je cena
metra ograje v dolžino ?
Slika . Pašnik – problemska naloga z vizualno oporo (povzeto po Tratar idr., , str. )
Obseg štirikotnika je , cm. Stranica a je dolga , cm, stranica c je dolga , cm. Izračunaj
dolžini stranic b in d, če veš, da sta enako dolgi.
Slika . Indirektna naloga brez slikovne opore (povzeto po Tratar idr., , str. )
Obseg deltoida je cm. Stranica a je za cm daljša od stranice c. Izračunaj dolžini obeh
stranic.
Slika . Indirektna naloga brez vizualne opore (povzeto po Tratar idr., , str. )
število nalog in težavnost, kar mu omogoča napredovanje po lastnem
tempu in glede na lastne zmožnosti. Pri reševanju si lahko pomaga tudi
z uporabo priloženega računala. Didaktična igra je v angleškem jeziku,
vendar so priložena navodila v slovenskem jeziku.
. Naloga Pašnik (slika .) je problemska naloga z realno življenjsko situa-
cijo. Učenec mora besedilo problema z vizualno oporo pretvoriti v ma-
tematični jezik, s slike prebrati ustrezne podatke ter oblikovati ustrezno
strategijo za rešitev problema.
. Sledita indirektni nalogi brez vizualne opore (sliki . in .), kjer mora
učenec dodatno upoštevati lastnosti likov. Podani so obseg ter dolžine
določenih stranic, učenec mora ob dodanih pogojih izračunati dolži-
no neznane stranice. Pomembna pri reševanju je natančno narisana in
ustrezno označena skica. Stremimo k temu, da učenec tudi sistematič-
no zapiše potek reševanja naloge. Obe nalogi ponujata možnost po-
novnega reševanja danega primera ali izbiro novega primera. Zagoto-
vljena je povratna informacija.