Page 124 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 124
el problemskega pouka geometrije z IKT

B

Z izbranima enotama izmeri A
ploščino štirikotnika. Enote
polagaj na štirikotnik.

Slika . Interaktivna naloga Merjenje ploščine s tlakovanjem (povzeto po Tratar idr., ,
str. )

 cm

Določi ploščino štirikotnika.
Pomagaj si s prikazom.

Slika . Določanje ploščine lika, narisanega na kvadratni mreži (povzeto po Tratar idr.,
, str. )

Izračunaj ploščino pravokotnika z dolžino stranic , cm in , cm.

Slika . Računanje ploščine pravokotnika (povzeto po Tratar idr., , str. )

. Določanje ploščine likov, narisanih na kvadratni mreži. Učenci rešijo na-
logo v i-učbeniku (slika .) ter odgovorijo na vprašanje na vodenem
učnem listu, ki se nanaša na dano nalogo. Animacija v nalogi prikazu-
je postopek preoblikovanja trapeza v pravokotnik na kvadratni mreži.
Učenec ploščino trapeza po preoblikovanju v pravokotnik določi s pre-
števanjem enotskih kvadratkov na kvadratni mreži. Animacija omogo-
ča, da učenec sproži in nato opazuje proces preoblikovanja trapeza v
pravokotnik ter ob tem spoznava učno vsebino. Naloga služi tudi kot
predpriprava na obravnavo ploščine trapeza.
Vprašanje na vodenem učnem listu: v animaciji je trapez v drugem zgle-
du preoblikovan. V kateri lik smo ga preoblikovali, da smo lahko natanč-
no določili njegovo ploščino?


   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129