Page 132 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 132
el problemskega pouka geometrije z IKT

Jure se je odločil, da bo z  dm  dm
očetovo pomočjo izdelal zmaja.  dm
Narisala sta načrt in izdelala
ogrodje zmaja. Na voljo imata  dm
, m barvnega papirja za
izdelavo zmaja. Pomagaj jima
izračunati, če bosta imela
dovolj papirja.

Slika . Ploščina deltoida – uvodni izziv (povzeto po Tratar idr., , str. )

Te slike ne pozabi.

V spomin ti bo priklicala formulo:

Gradivo je povzeto po gradivu Ra unanje ploš ine deltoida - razlaga
Vir: http://www2.arnes.si/~osljjk6/matematika/ploscina/ploscina_stirikotnika.htm

Slika . Raziskovanje ploščine deltoida s pomočjo predstavitve Power Point

Prikaži razrez deltoida po
diagonalah. Nato preoblikuj
deltoid v štirikotnik, ki mu znaš
izračunati ploščino. Postopek
opiši. Kaj lahko poveš o ploščini
deltoida?

Slika . Raziskovanje ploščine deltoida s pomočjo aktivnosti v i-učbeniku (povzeto po
Tratar idr., , str. )

Sklop 
Namen tretjega sklopa je usvajanje znanja o ploščinah trikotnikov ter zaključ-
ni ponovitvi o ploščinah likov. Učenci preoblikujejo dane trikotnike v ploščin-


   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137