Page 134 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 134
el problemskega pouka geometrije z IKT

C

Nariši trikotnik ABC s podatki: A B
a =  cm, b =  cm in c =  cm.
Kaj lahko poveš o ploščini
trikotnika ABC? Zdaj preoblikuj
en trikotnik v pravokotnik.
Pomagaj si s spodnjim
prikazom. Opiši postopek.

Slika . Raziskovanje ploščine trikotnika (povzeto po Tratar idr., , str. )

Izreži pravokotnik z dolžino  cm in širino  cm. Pravokotnik prereži po eni izmed diagonal
na dva lika. Katera lika nastaneta? Izračunaj njuni ploščini.

Slika . Raziskovanje ploščine pravokotnega trikotnika s pomočjo aktivnosti v i-učbeniku
(povzeto po Tratar idr., , str. )

Aktivnost  – utrjevanje računanja ploščin likov
Ob zaključku obravnave snovi o ploščinah trikotnikov in štirikotnikov učen-
ci, ob različnih interaktivnih nalogah, didaktičnih igrah ali aktivnostih v i-
učbeniku, utrdijo snov o računanju ploščine trikotnikov in štirikotnikov.

Didaktična igra Travnik⁴ in spletni kviz Izračunaj ploščino⁵ sta namenjena
razvoju proceduralnih znanj o ploščinah trikotnikov in štirikotnikov. Sledi re-
ševanje problemskih nalog iz spletnega učnega okolja in i-učbenika.

⁴ Glej http://www.arnes.si/∼osljjk/matematika/ploscina/ploscina_likov.html.
⁵ Glej https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?ylnhzbca.


   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139