Page 77 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 77
obna izobraževalna in informacijsko-komunikacijska tehnologija pri poučevanju
Obsegi in ploščine trikotnikov in šririkotnikov
Obseg likov

Paralelogrami Trapezi Deltoidi Trikotniki

Aktivnost z modeli Aktivnost z uporabo IKT

Izpeljava obrazca za ploščino
E-gradiva

Konceptualna znanja Proceduralna znanja Problemska znanja

Uporaba znanja

Slika . Predvidena učna pot

Učno okolje, učna vsebina, učna pot in gradiva

Pri načrtovanju spletnega učnega okolja (e-okolja) in učne poti moramo upo-
števati kognitivne, psihološke, socialne in čustvene potrebe učenca na dolo-
čeni razvojni stopnji. Učno okolje naj omogoča raznovrstne učne izkušnje,
kjer ima učenec možnost samostojnega razvoja učnih strategij, kar podpira
njegovo zorenje k večji avtonomiji in odgovornosti za učne rezultate.

Učna pot, ki jo načrtuje učitelj kot organizator učnega okolja in gradiv, je
hipotetična, saj je dejansko stanje v učnem procesu nemogoče popolnoma
predvideti. Kažipot učne poti so učni cilji, ki jih moramo utemeljiti na stan-
dardih znanja. Učna pot je dinamična, učenec na njej napreduje. Učenec naj
bi strukturo učne celote med učenjem pomnil in s tem dojemal posamezne
teme v učni celoti, kar je znotraj spletnega učnega okolja tudi vizualno pod-
prto. Primer strukture učne poti je predstavljen na sliki ..

Učno gradivo je bistveni element učne poti, ni pa edini. Učna pot in učno
gradivo morata biti usklajena (slika .).


   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82