Page 77 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 77
obna izobraževalna in informacijsko-komunikacijska tehnologija pri poučevanju
Obsegi in ploščine trikotnikov in šririkotnikov
Obseg likov
Paralelogrami Trapezi Deltoidi Trikotniki
Aktivnost z modeli Aktivnost z uporabo IKT
Izpeljava obrazca za ploščino
E-gradiva
Konceptualna znanja Proceduralna znanja Problemska znanja
Uporaba znanja
Slika . Predvidena učna pot
Učno okolje, učna vsebina, učna pot in gradiva
Pri načrtovanju spletnega učnega okolja (e-okolja) in učne poti moramo upo-
števati kognitivne, psihološke, socialne in čustvene potrebe učenca na dolo-
čeni razvojni stopnji. Učno okolje naj omogoča raznovrstne učne izkušnje,
kjer ima učenec možnost samostojnega razvoja učnih strategij, kar podpira
njegovo zorenje k večji avtonomiji in odgovornosti za učne rezultate.
Učna pot, ki jo načrtuje učitelj kot organizator učnega okolja in gradiv, je
hipotetična, saj je dejansko stanje v učnem procesu nemogoče popolnoma
predvideti. Kažipot učne poti so učni cilji, ki jih moramo utemeljiti na stan-
dardih znanja. Učna pot je dinamična, učenec na njej napreduje. Učenec naj
bi strukturo učne celote med učenjem pomnil in s tem dojemal posamezne
teme v učni celoti, kar je znotraj spletnega učnega okolja tudi vizualno pod-
prto. Primer strukture učne poti je predstavljen na sliki ..
Učno gradivo je bistveni element učne poti, ni pa edini. Učna pot in učno
gradivo morata biti usklajena (slika .).
Obsegi in ploščine trikotnikov in šririkotnikov
Obseg likov
Paralelogrami Trapezi Deltoidi Trikotniki
Aktivnost z modeli Aktivnost z uporabo IKT
Izpeljava obrazca za ploščino
E-gradiva
Konceptualna znanja Proceduralna znanja Problemska znanja
Uporaba znanja
Slika . Predvidena učna pot
Učno okolje, učna vsebina, učna pot in gradiva
Pri načrtovanju spletnega učnega okolja (e-okolja) in učne poti moramo upo-
števati kognitivne, psihološke, socialne in čustvene potrebe učenca na dolo-
čeni razvojni stopnji. Učno okolje naj omogoča raznovrstne učne izkušnje,
kjer ima učenec možnost samostojnega razvoja učnih strategij, kar podpira
njegovo zorenje k večji avtonomiji in odgovornosti za učne rezultate.
Učna pot, ki jo načrtuje učitelj kot organizator učnega okolja in gradiv, je
hipotetična, saj je dejansko stanje v učnem procesu nemogoče popolnoma
predvideti. Kažipot učne poti so učni cilji, ki jih moramo utemeljiti na stan-
dardih znanja. Učna pot je dinamična, učenec na njej napreduje. Učenec naj
bi strukturo učne celote med učenjem pomnil in s tem dojemal posamezne
teme v učni celoti, kar je znotraj spletnega učnega okolja tudi vizualno pod-
prto. Primer strukture učne poti je predstavljen na sliki ..
Učno gradivo je bistveni element učne poti, ni pa edini. Učna pot in učno
gradivo morata biti usklajena (slika .).