Page 96 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 96
ormacijsko-komunikacijska tehnologija

lo ugotavlja, da o pozitivnem učinku IKT priča le malo dokazov. Kyriacou in
Goulding () pa sta v nasprotju s Slavinom () ugotovila, da lahko upo-
raba IKT pozitivno učinkuje na izboljšanje motivacije, vendar je pomembno,
da je motivacijski učinek uporabljen tako, da okrepi poglobljeno razumeva-
nje matematike.

Specifične prednosti uporabe IKT pri poučevanju in učenju se razlikujejo
glede na predmetno področje in pripravljenost učiteljev za inovacije (Van
Braak, ; Sangrà in González-Sanmamed, ). Pozitivni učinki uporabe
IKT pri poučevanju in učenju matematike se kažejo pri razvijanju spretnosti
učencev za reševanje problemov, razvoju številskih predstav ter raziskovanju
vzorcev in odnosov. Npr., vizualizacija zahtevnih, zapletenih konceptov omo-
goča in hkrati spodbuja učence k razmišljanju in razumevanju ter grafični re-
prezentaciji problema in s tem zmanjša možnosti razvoja napačnih predstav.


   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101