Page 129 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 129
edi »od ust do ust« ter manjšemu obisku in izgubi »kakovostnejših«
gostov. Gotovo pa je ozaveščena skrb za konsistentnost ponudbe ključna
za DMO, ki mora skozi komunikacijske kanale internega trženja znati
prepoznati interese, povezati, uskladiti, informirati in animirati ponudnike
in druge deležnike, da delujejo v skupno smer.

Treba pa se je zavedati, da pomen konsistentnosti zagotovo ni enak za vse
destinacije. Mesta kot turistične destinacije, ki so po svoji naravi in
razvojni poti zelo različna od turističnih letovišč, imajo bistveno
kompleksnejšo osebnost od slednjih. Zaradi tega turisti pričakujejo in lažje
tolerirajo določeno stopnjo nekonsistentnosti, vendar pa je treba kljub
temu identificirati najbolj moteče dejavnike in jih poskušati odpraviti.

LITERATURA

Blackwell, R. D., Miniard, P. W., Engel, J. F. (2001). Consumer Behavior. Fort
Worth: Harcourt College Publishers.Blain, C., Levy, E. S. and Brent Ritchie, J.R.
(2005). Destination branding: Insights and Practices from Destination
Management Organizations, Journal of Travel Research (May), 328-338.

Blain, C., Levy, E. S. and Brent Ritchie, J.R. (2005). Destination branding:
Insights and Practices from Destination Management Organizations, Journal of
Travel Research (May), 328-338.

Burkart, A. J., Medlik, S. (1975)The Management of Tourism. London:
Heinemann.

Cohen, E. (1979). A Phenomenology of Tourist Experiences, Sociology 13(179–
201)

Cooper. C., Fletcher, J., Gilbert, D., Wanhill, S. (1998). Tourism - Principles and
Practise, 2nd ed. New York: Longman.

Echter C.M., Ritchie, J.R.B. (1991). The meaning and measurment of destination
image, Journal of Travel Studies, 2(2), 2-12.

Jafari, J. (1994). Structure of tourism: three integrated models. Witt Stephen F.,
Moutinho Luiz eds.: Tourism Marketing and Management Handbook 2. ed. (str.
1-7). New York, Prentice Hall.

Hall, C., M. (2000). Tourism planning: policies, processes and relationships.
London: Prentice Hall.

Kelly, M., McGowen, J. (2011). BUSN3. Mason: South-Western Cengage
Learning.

Konecnik, M., Gartner W.C. (2007). Customer-based brand equity for a
destination. Annals of Tourism Research, 34 (2),400-421.

127
   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134