Page 278 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 12, zvezek 25 / Year 12, Issue 25, 2016
P. 278
SBENOPEDAGOŠKI ZBORNIK, 25. zvezek
Slika 12: Barvno oznaèevanje na klavirju4
Zanimiva je tudi uporaba barvnega oznaèevanja pri pouèevanju tolkal, ki jo pri glasbenem
pouèevanju uèencev z Downovim sindromom uporablja uèitelj tolkal Seth Harris-White
(prav tam). Le-ta je posamezne dele tolkal oznaèil z razliènimi barvami, ki pa so povezani
z barvami v notnem zapisu. Uèenec tako barvo, ki ji ustreza doloèen ritmièni zapis, pove e
z doloèenim delom seta tolkal.
Slika 13: Barvno oznaèeni posamezni deli seta tolkal
4 Slike 12-14: Picard, B. M. (2009). Music and Down’s Syndrome. Doktorska disertacija. South Wales,
Royal Welsh College of Music & Drama.
278
Slika 12: Barvno oznaèevanje na klavirju4
Zanimiva je tudi uporaba barvnega oznaèevanja pri pouèevanju tolkal, ki jo pri glasbenem
pouèevanju uèencev z Downovim sindromom uporablja uèitelj tolkal Seth Harris-White
(prav tam). Le-ta je posamezne dele tolkal oznaèil z razliènimi barvami, ki pa so povezani
z barvami v notnem zapisu. Uèenec tako barvo, ki ji ustreza doloèen ritmièni zapis, pove e
z doloèenim delom seta tolkal.
Slika 13: Barvno oznaèeni posamezni deli seta tolkal
4 Slike 12-14: Picard, B. M. (2009). Music and Down’s Syndrome. Doktorska disertacija. South Wales,
Royal Welsh College of Music & Drama.
278