Page 19 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 19
Kako uspešno je bilo učenje inštrumenta na daljavo v času epidemije natalija šimunovič ◆ poučevanje inštrumenta v času epidemije covid-19
COVID-19 z vidika učiteljev inštrumenta, učencev in staršev?

R3. Katere so bile zaznane prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti
poučevanja inštrumenta na daljavo v času epidemije COVID-19 s strani
učiteljev inštrumenta?

R4. Katere IKT-kompetence so po mnenju učiteljev pridobili učenci GŠ v času
učenja inštrumenta na daljavo ?

R5. Katere IKT-kompetence so v času pouka inštrumenta na daljavo v času
epidemije COVID-19 pridobili učitelji inštrumenta v GŠ?

R6. Kakšno je bilo sodelovanje/podpora vodstva šole pri izvedbi poučevanja
inštrumenta na daljavo v času epidemije COVID-19?

R7. Katere pristope poučevanja inštrumenta na daljavo bodo učitelji inštru-
menta prenesli tudi v svojo običajno pedagoško prakso?

metoda in vzorec

Graf 1. Prikaz strukture udeležencev ankete »Poučevanje inštrumenta na daljavo«
po regijah, N = 238.
Raziskavo smo izvedli z deskriptivno in kavzalno neeksperimentalno metodo
pedagoškega raziskovanja.
V raziskavi je sodelovalo 238 učiteljev inštrumenta/petja, od tega 162 (68,1
%) žensk in 76 (31,9 %) moških. 36,5 % anketiranih učiteljev poklicno deluje od
10 do 20 let, glede na starostno strukturo je bil vzorec najobsežneje (41 učitel-
jev) zajet v starostnem obdobju od 35 do 40 let in najredkeje zastopan v popu-
laciji, stari med 55 in 60 let.
Kot je razvidno iz grafa 1, je sodelovalo 27,7 % učiteljev iz osrednjesloven-
ske, 19,7 % iz gorenjske, 11,3 % iz primorsko-notranjske, 9,2 % iz pomurske, 8,4

19
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24