Page 21 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 21
topek natalija šimunovič ◆ poučevanje inštrumenta v času epidemije covid-19

Anketni vprašalnik »Poučevanje inštrumenta na daljavo« je bil poslan na ura-
dne e-poštne naslove glasbenih šol, konservatorija v Ljubljani in Mariboru in
Akademije za glasbo, s prošnjo, da se posreduje učiteljem, ki aktivno sodeluje-
jo v poučevanju inštrumenta na daljavo. Poleg tega smo anketirance nagovori-
li tudi prek FB-strani, na kateri smo zasledili aktivno sodelovanje med učitelji
in vzajemno reševanje težav v zvezi z poukom na daljavo. Anketo smo aktivi-
rali 12. 5. 2020, prav v času, ko se je iztekala dvomesečna izkušnja poučevanja
inštrumentov v spletnih učilnicah in so bile priprave za vrnitev v razred (18. 5.
2020) v polnem teku. V analizo so bili vključeni vprašalniki učiteljev, ki pou-
čujejo na nižjih glasbenih šolah.

rezultati

Z analizo odgovorov smo pridobili rezultate, ki jih predstavljamo glede na zas-
tavljena raziskovalna vprašanja. Prvo vprašanje je vključevalo več možnih od-
govorov o izbiri aplikacije za videokomuniciranje.

R1. Na katere načine je potekalo poučevanje inštrumenta na daljavo v
slovenskih glasbenih šolah v času COVID-19?
Tabela 1. Prikaz uporabe posameznih aplikacij za komuniciranje.

Aplikacija Odgovori Odstotek uporabnikov,
N Odstotek ki uporabljajo aplikacijo
Zoom 52 12,7 %
Skype 119 29,2 % 21,8 %
Viber 139 34,1 % 50,0 %
MS Teams 1 0,2 % 58,4 %
Cisco Webex 2 0,5 % 0,4 %
Google Duo 16 3,9 % 0,8 %
Drugo: 79 19,4 % 6,7 %
FB Messenger 39 13 % 33,1 %
Whatsup 27 9 % 16,4 %
Facetime 5 1,7 % 11,3 %
Hangout 4 1,3 % 2,1 %
JitsiMet 3 1% 1,7 %
Imo 1 0,3 % 1,2 %
0,4 %

Med dvanajstimi navedenimi aplikacijami za izvajanje učnih ur je 238
učiteljev označilo eno ali več možnosti za izvedbo sinhrone učne ure preko el-

21
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26