Page 20 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 20
sbenopedagoški zbornik ◆ letnik 16 ◆ številka 32 % iz goriške, 6,7 % iz savinjske, 4,6 % iz podravske, 2,9 % iz dolenjske, 2,9 % iz
koroške, 2,1 % iz zasavske, 1,7 % iz posavske, 1,7% iz obalno-kraške in 0,8 % iz
regije jugovzhodna Slovenija.

Graf 2. Prikaz strukture udeležencev ankete »Poučevanje inštrumenta na daljavo«
glede na poklicni status pedagoškega delavca; N = 238
Kot je razvidno iz grafa 2, je 37,4 % respondentov že pridobilo pedagoški
status svetnika.
Glede na glasbilo so prevladovali učitelji inštrumentov s tipkami (N =84),
učitelji godal (N = 52), nato učitelji pihal (N = 43), brenkal (N = 35), trobil (N
= 14), najmanj sodelujočih je bilo učiteljev solopetja (N = 7) in tolkal (N = 3).
raziskovalni inštrument
V namen raziskave je bil oblikovan vprašalnik »Poučevanje inštrumenta na
daljavo«, ki smo ga predhodno preizkusili na vzorcu desetih učiteljev indivi-
dualnega pouka. Končni vprašalnik je vseboval 40 vprašanj odprtega in zapr-
tega tipa ter kombiniranih vprašanj s petstopenjskimi in z eno tristopenjsko le-
stvico Likertovega tipa, s katerimi smo merili in ugotavljali:
– vrste in načine uporabe IKT-sredstev ter novih učnih strategij;
– stališča in občutke učiteljev do poučevanja na daljavo;
– prednosti, slabosti, priložnosti, nevarnosti poučevanja na daljavo (prireje-
na oblika SWOT-analize – v pilotni študiji smo pridobili nabor ključnih
prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti poučevanja na daljavo, ki
smo jih v vprašalniku v obliki odgovorov zaprtega tipa ponudili v ocenje-
vanje udeležencem glede na stopnjo strinjanja s posamezno postavko; pri
možnosti drugo so lahko dodali svoje odgovore).
20
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25