Page 23 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 23
R2. Kako uspešno je bilo učenje inštrumenta na daljavo v času epidemije natalija šimunovič ◆ poučevanje inštrumenta v času epidemije covid-19
COVID-19 z vidika učiteljev inštrumenta, učencev in staršev?

Tabela 3. Aritmetična sredina in standardni odkloni zaznane uspešnosti po mnenju učiteljev
pri udeležencih pouka na daljavo.

Vprašanje N M SD

Kako uspešno se vam zdi poučevanje inštrumenta na daljavo? 238 3,42 0,712

Kako je vam (učiteljem) všeč učenje inštrumenta na daljavo? 238 2,63 0,945

Kako je staršem na splošno všeč učenje inštrumenta na daljavo? 238 3,23 0,768

Kako je učencem na splošno všeč učenje inštrumenta na daljavo? 238 3,26 0,774

Kako bi ocenili sodelovanje večine staršev pri pouku na daljavo 238 3,32 1,001

Od 238 učiteljev jih samo 3,7 % meni, da je poučevanje inštrumenta na dal-
javo neuspešno. Večina učiteljev je potrdila srednje uspešno poučevanje na dal-
javo, kljub temu, da jim je bil pouk na daljavo po podatkih v povprečju manj
všeč kot staršem in učencem. Polovica učiteljev je vlogo staršev pri pouku oce-
nila kot srednje aktivno.

Graf 4. Čas privajanja učencev na nov način pouka.
Iz grafa 4 lahko razberemo, da je 41 % učiteljev lahko s svojimi učenci
takoj izvajalo pouk na daljavo, v prvem in drugem tednu se jim je pridružilo še
53 % učiteljev. 3 % učiteljev je odgovorilo, da so se učenci na nov način pouka
privajali en mesec, 2 % učiteljev pa meni, da se učenci na pouk na daljavo sploh

23
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28