Page 22 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 22
sbenopedagoški zbornik ◆ letnik 16 ◆ številka 32 ektronskega komuniciranja. Iz tabele 1 lahko razberemo, da so učitelji inštru-
menta/petja pri svojem poučevanju na daljavo najpogosteje uporabljali Viber
in Skype, sledil pa je Zoom.
Tabela 2. Prikaz pogostosti uporabe dopolnilnih načinov poučevanja na daljavo.

N M SD

Z videoposnetki 238 3,25 1,329

Z avdioposnetki 238 3,08 1,309

Z e-dopisovanjem 238 3,06 1,355

S telefonskimi pogovori 238 2,28 1,246

Opombe: N = število anketirancev, M = aritmetična sredina, SD = standard-
ni odklon.

Iz tabele 2 lahko razberemo, da je svoje načine spletnega poučevanja najv­ eč
učiteljev dopolnilo z videoposnetki, sledilo je dopolnjevanje z avdioposnetk­ i in
elektronskim dopisovanjem, najmanj je bilo dopolnjevanja s pomočjo telefon-
skih pogovorov.

Čeprav je živo nastopanje v času epidemije popolnoma zastalo, je oben-
em to pomenilo priložnost za širšo uveljavitev in preizkus spletnega nastopan-
ja na izobraževalnem področju. Koncertiranje je postalo »not alive, but dif-
ferent« (Wassink, 2013), ko se je iz akustičnih prireditvenih prostorov z živo
publiko preselilo na ekrane. V raziskavo smo zato vključili tudi odzive učiteljev
na problematičen vidik izvedbe nastopov.

Graf 3. Prikaz ocene izkušnje spletnega nastopanja; N = 58.
Spletni nastop je v svoje delo na daljavo vključilo le 58 učiteljev (24 %), od
tega jih je 55 spletno nastopanje ocenilo kot pozitivno izkušnjo. Samo 4 učitel-
ji so ga doživeli kot slabo izkušnjo, nihče ga ni doživljal zelo slabo (glej graf 3).

22
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27