Page 25 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 25
problematiko, biti bolj samostojni. Ker so navodila za vadenje bila bolj natalija šimunovič ◆ poučevanje inštrumenta v času epidemije covid-19
jedrnata, so učenci bolj jasno razumeli cilje vsakodnevnega vadenja.
Imeli so več časa doma in so se manj pritoževali glede pomanjkanja časa
za naloge in vadenje inštrumenta. Tudi starši so imeli bolj jasen uvid v
potek ur in napredek svojih otrok. S starši sem imela tudi pogostejšo ko-
munikacijo, kar vpliva na otrokov občutek nadzora in zanimanja star-
šev za glasbeno šolo.
Nekateri učitelji so zaznali tudi prednost uvida v otrokovo domače vadbeno
okolje: klavirski stol, kvaliteto klaviature, postavitev stojala itd.

Slabosti

Tabela 5: Prikaz izračuna aritmetične sredine in standardnega odklona na stopnjo strinjanja
o zaznanih slabostih.

Slabosti N M SD
Učenci manj vadijo 238 2,18 0,929
Učenci so manj motivirani za igranje 238 2,65 0,990
Učenci ne razpolagajo z ustrezno tehnologijo 238 3,08 1,126
Veliko dodatnega dela z usposabljanjem na področju moderne
tehnologije komuniciranja 238 3,41 1,218
Manj kakovostna izvedba pouka
Učenci ne dobijo ustrezne povratne informacije o produkciji 238 3,71 1,109
kvalitetnega tona
Ni možnosti skupinskega muziciranja 238 4,27 0,991
Ni možnosti za živo nastopanje pred publiko v prireditvenih
prostorih 238 4,45 0,829

238 4,64 0,672

Skoraj vsi anketiranci so izrazili mnenje, da sta veliki slabosti poučevan-
ja na daljavo pomanjkanje nastopanja pred publiko v prireditvenih prostorih
(97,5 %) in pomanjkanje skupnega muziciranja (96,2 %). Prav tako je 93, 8 %
učiteljev izrazilo nezadovoljstvo zaradi neustrezne povratne informacije o pro-
dukciji tona. Večina učiteljev (74,8 %) je menila, da ima preveč dodatnega dela
z usposabljanjem na področju moderne tehnologije komuniciranja. 36,4 % an-
ketirancev je potrdilo, da učenci ne razpolagajo z ustrezno tehnologijo za iz-
vedbo pouka, in 54,2 % učiteljev se je strinjalo, da so bili učenci manj moti-
virani za igranje, obenem pa jih 66,4 % navaja, da učenci ob poučevanju na
daljavo niso manj vadili. Kljub naštetim izsledkom pa s svojimi odgovori (84, 5
%) učitelji izražajo stališče, da gre pri pouku na daljavo za manj kakovostno iz-
vedbo (glej tabelo 5).

V odgovorih na vprašanje odprtega tipa smo v kategorije razvrstili nasled-
nje opise slabosti pouka na daljavo, ki so jih zaznali učitelji: težave z zvokom

25
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30