Page 29 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 29
ela 9. Prikaz povprečnih vrednosti in standardnega odklona na stopnjo pričakovanih natalija šimunovič ◆ poučevanje inštrumenta v času epidemije covid-19
primanjkljajev v znanju učencev.
Primanjkljaji N M SD
V intonaciji 238 3,13 1,261
V tehnični izvedbi 238 3,26 1,006
V telesni drži 238 3,34 1,083
V interpretativni izvedbi 238 3,66 1,120
V kvaliteti tonske izvedbe 238 3,87 1,017
V nastopanju 238 3,92 1,099
V skupinskem muziciranju 238 4,16 1,016
R4. Katere IKT-kompetence so v času učenja inštrumenta na daljavo pri-
dobili učenci v GŠ?
Tabela 10. Prikaz stopenj stališč učiteljev o pridobljenih IKT-kompetencah učencev.
Pridobljene kompetence, učenci N M SD
Želja po večji vključenosti 238 2,87 1,043
Zavedanje o možnostih dodatnih pomoči, prirejenih posamezniku 238 2,94 0,990
Sodelovalnost 238 3,08 0,982
Spremljanje učne uspešnosti prek svojih posnetkov igranja 238 3,19 1,003
Novi načini reševanja problemov z vključevanjem digitalnih
pripomočkov (snemanje, pridobivanje didaktičnih virov po spletu, 238 3,27 0,948
koriščenje spletne komunikacije)
Odgovorna raba informacijsko-komunikacijske tehnologije 238 3,36 0,965
Informacijska in medijska pismenost, poznavanje komuniciranja 238 3,42 0,972
prek računalniških aplikacij
Anketirani učitelji menijo, da je bil v največji meri razviden napredek na
področju informacijske in medijske pismenosti. Zaznali so velik napredek pri
komuniciranju prek računalniških aplikacij in odgovorni rabi IKT. Učenci so
po mnenju učiteljev učinkovito in sodelovalno reševali naloge z novimi digital-
nimi načini, izrazili željo po vključenosti ter se zavedali možnosti dodatne po-
moči (glej tabelo 10).
V odprtih odgovorih so učitelji večkrat omenili porast samostojnosti in
samokontrole učencev, anketiranec je kot pričakovanje učencev omenil tudi
»željo po živem pouku«.
Z vprašanji s področja poklicnega delovanja, rabe digitalnih virov, vred-
notenja, opolnomočenja učencev, poučevanja in učenja ter vodenja in podpore
29
primanjkljajev v znanju učencev.
Primanjkljaji N M SD
V intonaciji 238 3,13 1,261
V tehnični izvedbi 238 3,26 1,006
V telesni drži 238 3,34 1,083
V interpretativni izvedbi 238 3,66 1,120
V kvaliteti tonske izvedbe 238 3,87 1,017
V nastopanju 238 3,92 1,099
V skupinskem muziciranju 238 4,16 1,016
R4. Katere IKT-kompetence so v času učenja inštrumenta na daljavo pri-
dobili učenci v GŠ?
Tabela 10. Prikaz stopenj stališč učiteljev o pridobljenih IKT-kompetencah učencev.
Pridobljene kompetence, učenci N M SD
Želja po večji vključenosti 238 2,87 1,043
Zavedanje o možnostih dodatnih pomoči, prirejenih posamezniku 238 2,94 0,990
Sodelovalnost 238 3,08 0,982
Spremljanje učne uspešnosti prek svojih posnetkov igranja 238 3,19 1,003
Novi načini reševanja problemov z vključevanjem digitalnih
pripomočkov (snemanje, pridobivanje didaktičnih virov po spletu, 238 3,27 0,948
koriščenje spletne komunikacije)
Odgovorna raba informacijsko-komunikacijske tehnologije 238 3,36 0,965
Informacijska in medijska pismenost, poznavanje komuniciranja 238 3,42 0,972
prek računalniških aplikacij
Anketirani učitelji menijo, da je bil v največji meri razviden napredek na
področju informacijske in medijske pismenosti. Zaznali so velik napredek pri
komuniciranju prek računalniških aplikacij in odgovorni rabi IKT. Učenci so
po mnenju učiteljev učinkovito in sodelovalno reševali naloge z novimi digital-
nimi načini, izrazili željo po vključenosti ter se zavedali možnosti dodatne po-
moči (glej tabelo 10).
V odprtih odgovorih so učitelji večkrat omenili porast samostojnosti in
samokontrole učencev, anketiranec je kot pričakovanje učencev omenil tudi
»željo po živem pouku«.
Z vprašanji s področja poklicnega delovanja, rabe digitalnih virov, vred-
notenja, opolnomočenja učencev, poučevanja in učenja ter vodenja in podpore
29